Najnowsze felietony

sobota, 03 sierpień 2013 17:17

7 cech kobiety idealnej

Napisał 
Cały pokój rozrywa creed "One last breath"; ryk chrapliwego, apokaliptycznego wokalu wypełnia mnie całego. W moich żyłach pulsuje gin z tonikiem, w ilościach znacznie przekraczających dopuszczalne przez światowe normy medyczne. Dłonie mnie pieką od łopaty, którą w świetle bezlitosnego, Polskiego słońca mieszałem piasek z cementem, a dusza toczona jest salmonellą wstydu, gdy będąc pod wpływem alkoholu, komentowałem na głos piękno mijających mnie na chodniku Pań. Wypuszczałem na głos gazy jelitowe, głośno rechotałem z lubieżnych, wulgarnych i homofobicznych dowcipów, wyrażałem dobitnie chęć na spółkowanie w każdej chwili. Zachowywałem się w sposób nieobyczajny, moja zwykle słodka mowa, najeżona była minami wulgaryzmów. Więcej grzechów nie pamiętam, i pamiętać nie chcę. Poczułem przemożną chęć zrobienia czegoś szalonego; skoczyłem więc na bungee w otchłań rozmyślań, chociaż staram się jak mogę ich unikać.


Zadałem sobie jedno, zajebiście ważne pytanie. Jakie cechy w kobiecie kręcą mnie najbardziej?

1. Słucha mnie z szacunkiem gdy mówię, widzę po niej zainteresowanie. Byłoby miło (chociaż wiem że żądam wiele) by jeszcze mnie rozumiała. Podziw mile widziany. Lubię być podziwiany.

2. Ma własne mieszkanie i samochód, dzięki czemu wiem że nie jestem darmową opcją taxi - hotelową. Jeśli będzie nadziana pieniędzmi jak mój brzuch komórkami tłuszczowymi, nie będę się wzbraniał. Pokocham szczerze.

3. Jest w stanie przyznać że się myliła, lubi się uczyć i rozwijać na każdym szczeblu swej umysłowości. Chętnie pyta się mnie o poradę, dając mi tym samym do zrozumienia że jestem mądry. To mnie podnieca.

4. Ma duże cycki i ciasną cipkę. Musi umieć ją ćwiczyć (mięsień łonowo guziczny) a nie szeroko otwierać buzię ze zdumienia gdy o tym mówię. W życiu kieruję się mottem "pokaż mi jaką masz cipkę, a powiem Ci kim jesteś". Z cycków mogę zrezygnować... niechętnie.

5. Nie toleruje seksu bez gumy... ale dla mnie robi wyjątek. Nie chce mieć dzieci, bo opieka nade mną zabiera jej cały wolny czas.

6. Nie oszukuje w małych (i dużych) sprawach, jest lojalna i uczciwa. Boże, to pewnie będzie transwestyta. Albo robot.

7. Uwielbia szybki seks bez gry wstępnej. Pieprzy się jak kotka, wściekle rzuca tak, bym musiał użyć siły do zakneblowania jej buntowniczej, seksualnej natury. Kocha być zdominowana i oddać się w dłonie doświadczonego kochanka (tysiące obejrzanych filmów porno).


------


Zachęcam do ściągnięcia mojej książki "Co z tymi kobietami?" jako darmowego e booka KLIK. Jeśli się spodoba, zawsze można dostać ją w każdej księgarni, na terenie całej Polski.
Czytany 11674 razy Ostatnio zmieniany poniedziałek, 28 kwiecień 2014 20:42
Marek

Zbyt piękny by płacić...

Komentarze   

 
+4 # witek 2013-08-03 17:50
gdy będąc pod wpływem alkoholu, komentowałem na głos piękno mijających mnie na chodniku Pań
Marku zachowywales sie jak plebejusz.
Pij jak inteligencja czyli po cichu i tak by nikt nie widzial ze jestes pod wplywem. :D
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
-1 # Marek 2013-08-03 22:28
Cytuję witek:
gdy będąc pod wpływem alkoholu, komentowałem na głos piękno mijających mnie na chodniku Pań
Marku zachowywales sie jak plebejusz.
Pij jak inteligencja czyli po cichu i tak by nikt nie widzial ze jestes pod wplywem. :D


No ale ja nie jestem inteligencją, tylko bezrobotnym, prostym chłopakiem od łopaty, to co mam się wywyższać?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+2 # liniwy 2013-08-04 10:49
Cytuję Marek:
Cytuję witek:
gdy będąc pod wpływem alkoholu, komentowałem na głos piękno mijających mnie na chodniku Pań
Marku zachowywales sie jak plebejusz.
Pij jak inteligencja czyli po cichu i tak by nikt nie widzial ze jestes pod wplywem. :D


No ale ja nie jestem inteligencją, tylko bezrobotnym, prostym chłopakiem od łopaty, to co mam się wywyższać?


Tak, mój znajomy twierdzi, że po co pić jak go później nikt nie widzi? :lol:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+2 # Marek 2013-08-04 12:07
Dokładnie, jak pić to z przytupem a nie kryć się jak jakaś wypachniona, wymuskana dupeczka.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+3 # anonimowy 2013-08-03 19:17
I znowu fotka siostry :sigh:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # Marek 2013-08-03 23:21
Cytuję anonimowy:
I znowu fotka siostry :sigh:


Kręci mnie strasznie, nieziemsko :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
-1 # Mateusz 2013-08-03 21:00
Jest taka sytuacja ;za kilka dni spotykam się z koleżanka która mnie pociąga :) Co mam robić aby się ze mną ''przespała '' ? Robiłem tak często na ''przyjaciela'' ale dziwnym trafem traciły zainteresowanie .Nie będę ukrywał chciałbym z nią uprawiać sex i Ona chyba także tylko ''sciemnia'' ;p
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+5 # nowhereman 2013-08-03 21:25
nie pokazuj że Ci na niej zależy bo wtedy ją stracisz, jak będziesz napierał na ruchanko to też niedobrze, bądź cierpliwy, uśmiech, pogoda ducha, niech się czuje przy Tobie dobrze, wkrótce sama będzie chciała coś więcej :-) to tak ogólnie, pamiętaj że to Ty jesteś reżyserem i scenarzystą Waszej relacji, nie ona, powodzonka
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+2 # Ania 2013-08-03 21:33
Cytuję nowhereman:
nie pokazuj że Ci na niej zależy bo wtedy ją stracisz, jak będziesz napierał na ruchanko to też niedobrze, bądź cierpliwy, uśmiech, pogoda ducha, niech się czuje przy Tobie dobrze, wkrótce sama będzie chciała coś więcej :-) to tak ogólnie, pamiętaj że to Ty jesteś reżyserem i scenarzystą Waszej relacji, nie ona, powodzonka

Chciałam napisać coś podobnego, ale intuicyjnie kliknęłam "odśwież stronę" i zobaczyłam, że mnie ubiegłeś. ;)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+2 # Marek 2013-08-03 22:34
Słuchajcie, doprowadzanie do seksu to kilka ważnych cech - pewność siebie, śmiałość granicząca z bezczelnością, poczucie humoru, szaleństwo (czyli emocje), sprawianie wrażenia że kontroluje się sytuację i dysponuje siłą - tego nie nauczysz się w kilka dni.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+4 # nuutka 2013-08-03 21:36
Niestety kolega ma rację!!!Mateusz pamietaj,że nie tylko facet lubi być myśliwym!I jak coś jest podane na tacy to już tak nie smakuje:)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+2 # witek 2013-08-03 21:47
o nuutka wreszcie sie pojawilas, jak to milo :-)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+2 # nuutka 2013-08-03 21:52
Witku,codzień jestem,ale mama zawsze mnie uczyła,że mowa jest srebrem a milczenie złotem,więc czaem tylko pokornie czytam... :lol:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # Marek 2013-08-03 22:31
Cytuję Mateusz:
Jest taka sytuacja ;za kilka dni spotykam się z koleżanka która mnie pociąga :) Co mam robić aby się ze mną ''przespała '' ? Robiłem tak często na ''przyjaciela'' ale dziwnym trafem traciły zainteresowanie.Nie będę ukrywał chciałbym z nią uprawiać sex i Ona chyba także tylko ''sciemnia'' ;p


Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # nowhereman 2013-08-03 21:51
"pokaż mi jaką masz cipkę, a powiem Ci kim jesteś" :lol:
przykazania 4,5 i 7 my favourites :-)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # Marek 2013-08-03 22:36
Cytuję nowhereman:
"pokaż mi jaką masz cipkę, a powiem Ci kim jesteś" :lol:
przykazania 4,5 i 7 my favourites :-)


Ciasna cipka to recepta na szczęście :) kochajmy dziewczyny z ciasnymi, bo tak szybko się "wyluzowują" :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # anonimowy 2013-08-03 22:45
Kobieta idealna to kobieta wolna od programowania środowiskowego i zdolna do mentalnego sprzężenia.
Abyście byli jedno.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # Marek 2013-08-03 23:22
Cytuję anonimowy:
Kobieta idealna to kobieta wolna od programowania środowiskowego i zdolna do mentalnego sprzężenia.
Abyście byli jedno.


To niezwykła rzadkość. Siedzę w tym kilkanaście lat, i z całą pewnością nie jestem wolny od uwarunkowania społecznego.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+2 # Ania 2013-08-04 00:53
Bo nie da się uwolnić od uwarunkowań społecznych. Co najwyżej można je wymieniać na inne uwarunkowania, albo zdać sobie sprawę z ich istnienia, co przynosi jakąś tam formę wolności.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
-1 # anonimowy 2013-08-04 00:28
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
-2 # Grzesiek 2013-08-04 01:59
Czesc Wam! Obejrzałem ostatnio serię filmow 'American Pie' i jak to zwykle po filmach bywa, zacząłem się zastanawiac nad wartością życiową i autentycznością tychże. Jeśli ktoś widział i podzieliłby się przemyśleniami na ten temat, byłbym wdzięczny. Pozdro
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+2 # Marek 2013-08-04 08:56
Wartość moim zdaniem niewielka, ponieważ pokazuje tylko problemy te z wierzchu - nie stawia głębszych, bardziej znaczących pytań. Ale ostatni oglądałem i był sympatyczny - dla rozrywki jak najbardziej. Do nauki są inne rzeczy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+10 # Rupreht 2013-08-04 17:43
Tytuł powinien brzmieć:
7 cech idealnej samicy.
kobieta to szersze zjawisko. sprowadzanie jej do fajnego mięsa, które jest oddane to jest marzenie każdego pryszczatego chłopaczka.
Marku nie obraź się. ale piszesz na stronie o samicach i pieprzeniu, niczym więcej. i rozczarowaniach chłopaczków, którzy prezentują takie podejście. kombinujesz jak to popieprzyć za darmo.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marek 2013-08-04 19:05
Cytuję Rupreht:
Tytuł powinien brzmieć:
7 cech idealnej samicy.
kobieta to szersze zjawisko. sprowadzanie jej do fajnego mięsa, które jest oddane to jest marzenie każdego pryszczatego chłopaczka.
Marku nie obraź się. ale piszesz na stronie o samicach i pieprzeniu, niczym więcej. i rozczarowaniach chłopaczków, którzy prezentują takie podejście. kombinujesz jak to popieprzyć za darmo.



Nie obrażam się, masz prawo do własnego zdania. Jednak bądź uprzejmy zauważyć, że o kobietach mam swoje zdanie, które w żaden sposób nie mieści się w Twojej wizji. Patrz szerzej, głębiej. Gdy wskazuję na księżyc, nie zachwycaj się moim palcem (jak mówi wschodnia mądrość).
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+2 # Rupreht 2013-08-04 19:39
Twoje zdanie mieści się w mojej wizji bez problemu.
Miałem na myśli to co piszesz a nie to kim jesteś. bo uważam, że nie piszesz szczerze. jesteś kimś przynajmniej trochę więcej niżby to wnikało z Twoich tekstów. mam wrażenie (przeczytałem dość dużo i na ecoego) że piszesz jakby o chwilach euforii i tym co wtedy czujesz. czyli to co napisałem wyżej. a sztuka życia jest żyć właśnie w tym okresach bez euforii.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+3 # Rupreht 2013-08-04 19:49
piszesz b. dużo i systematycznie, i kontrolujesz treść, a to wszystko razem nie jest takie proste.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+3 # Rupreht 2013-08-04 19:06
przy czym po wyborze fot gust masz b. prawidłowy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
-3 # anonimowy 2013-08-04 20:00
Nie ma gorszej kurwy od tej oziębłej z wyrachowania, robiącej z niego życiowy biznesplan, w którym samiec jest narzędziem i ofiarą, wysysaną do końca, choćby przez alimenty dla byłej "małżonki".
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+8 # Rupreht 2013-08-04 20:18
zgoda 100%.
napiszę tak: sytuacja jest trudna, trzeba sprawy poustawiać i ruszamy do przodu.
moim zdaniem. płacić alimenty regularnie, szukać lepszej roboty, nie ważne czy "małżonka" kasę wyda na dziecko. kiedyś dziecko dorośnie i się dowie, że go nie olewałeś, że kasa była tak jak trzeba. jakieś aktywa trzeba mieć, jakieś argumenty, w tym przypadku to systematyczna kasa "dla dziecka".
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
-12 # anonimowy 2013-08-04 20:55
Jesteś więc taką kurwą i jeszcze się tym chwalisz ?! :o
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+5 # Ania 2013-08-04 21:15
Cytuję anonimowy:
Jesteś więc taką kurwą i jeszcze się tym chwalisz ?! :o

Coraz wyższy poziom wypowiedzi i kultury osobistej...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+3 # 123 2013-08-04 21:34
...jak zwykle,zresztą. ..
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
-12 # anonimowy 2013-08-04 21:49
Może byś raczyła czytać uważnie ruprehta vel ester. Jako ester pisała to samo z zimną, żmijowatą, sadystyczną satysfakcją (dożywotnie alimenty dla byłych żon za największą zbrodnię we wszechświecie - zmoczenie kitki) teraz szerzy tą "dobrą nowinę" udając samca.

Jakim piekielnym potworem trzeba być by pisać to co ona pisze.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+4 # Ania 2013-08-04 22:20
Osobiście uważam, że wszystko można powiedzieć, ale w odpowiedni sposób, trzymając klasę. Podstawowy szacunek dla innych to przede wszystkim szacunek do samego siebie. Jeśli chcemy obracać się wśród ludzi na poziomie, to też jakiś poziom trzymajmy. Tyle tu się mówi o świadomości i rozwoju. Ze słomą w butach, to tylko świnie można pasać, spotykając się od czasu do czasu z jakąś chłopką za stodołą.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
-11 # Esej 2013-08-05 02:13
wypowiedzi typu: idiota, nie warcz, nic nie wiesz, wiedza do niczego Cie nie upowaznia- moim zdaniem dyskwalifikują takiego jegomościa/jejm ość całkowicie. Odnosze wrazenie, ze ktoś włazi z butami z gównem pod podeszwą, a jak mu sie mówi, ze to nie jest miejsce dla niego, to na złość zeskrobuje te gówno z butów na dywan.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+10 # Rupreht 2013-08-05 11:48
@anonimowy @esej

jeszcze raz powtarzam nie jestem żadną ester. wyobraźcie sobie jak mnie bawią te freudowvskye wypociny. macie dość typowe dla frustratów zwyczaje ustawiania ludzi po kątach.

ale chcę napisać prostą rzecz. skoro wypowiadacie się o kobietach to wypada coś o nich wiedzieć.

taka metoda "siłowa" na samczą moc, zdominowanie fizyczne kobiety, seks nigdy nie była i nie będzie skuteczna. bo taka metoda kobietę ew. uzależni od seksu, od męskiej dominacji. ale nie od was. bo jest to coś co może ona dostać od każdego innego faceta, który taką metodę stosuje. ona nie będzie "uzależniona" od was ale od tego co męskie a to może dostać od innych. jeśli nie dacie kobiecie czegoś więcej szybko was oleje. i dlatego w pewnym momencie was olewa, płacicie alimenty.

i dlatego ludzi, którzy o tym nie wiedzą nazywam idiotami. kto tego nie wie, nie tego przewiduje musi być idiotą. jeśli tego nie rozumiecie, to szkoda z wami dyskutować, to jest jak siłowanie się ze ścianą.

Dlatego napisałem, że małżeństwo musi uwzględniać wiele rożnych spraw i w sumie wychodzi na to, że staje się ono pewnym zdroworozsądkow ym układem. żeby było prosto i jasno nazwałem to firmą ze wspólnikami, bo w gruncie rzeczy bardzo to przypomina - szczególnie życie codzienne w małżeństwie jest po prostu wykonywaniem wielu, w kółko tych samych obowiązków. kto tego nie rozumie ten będzie chodził i żalił się na kobiety albo je wyzywał, mścił się na nich itp. tworzył teorie dla pryszczatych.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+11 # Rupreht 2013-08-05 11:49
wyjaśniam, że nie bronię kobiet, one jako wszystkie, jako płeć, poza moją kobietą, kompletnie mnie nie obchodzą, nie obchodzi mnie kto i co i gdzie z nimi robi, czy mają kasę, w czym ich dzieci chodzą do szkoły itp. podobnie wali mnie jak czują się w swoich związkach faceci, za co muszą płacić itp.
każdy jest wolnym człowiekiem robi ze sobą i swoim życiem co uważa, nikt nikogo do niczego nie zmusza. nie wychodzi coś z kobietami tzn. że coś jest nie tak. kutas jest od ciebie silniejszy? git, to się przygotuj, że będziesz musiał skonsumować tego konsekwencje.
bo zasadą jest że to kobiety są słabszą stroną. one od faceta są słabsze pod każdym względem. a celem ich egzystencji jest urodzenie i wychowanie potomków. tak jest ten świat urządzony. dlatego oceniłem, że skoro ci to nie dopowiada, to musisz być pryszczatym chłopaczkiem. ka-pe-wu?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+11 # Rupreht 2013-08-05 12:02
@esej
"idiota, nie warcz, nic nie wiesz, wiedza do niczego."
spośród powyższych sformułowań użyłem "idiota" pozostałych nie.
jeśli dyskusja dla ciebie oznacza przyznawanie ci racji, i nieprzyznanie ci racji tak głęboko cię rani, to jest to jakaś jakiś problem. jest taki termin mitomania, warto go przestudiować.

Do wszystkich.
Pozdrawiam i szczerze życzę powodzenia. samczeruno jest interesujące ale jednostronne i dlatego błędne. nie chcę czytać odpowiedzi na komentarze o kurwach itp.
Cześć
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+6 # brzytwa 2013-08-05 12:40
Nic nie poradzisz!!! Są rzeczy ,których po prostu nie powinno się robić publicznie. Rzyganie jadem po całej okolicy do nich należy i jest równie niesmaczne co klasyczne rozsiewanie po otoczeniu treści żołądka. Ale nie wytłumaczysz,fa ktycznie szkoda czasu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Esej 2013-08-05 22:13
Cytuję Rupreht:
@esej
"idiota, nie warcz, nic nie wiesz, wiedza do niczego."
spośród powyższych sformułowań użyłem "idiota" pozostałych nie.
jeśli dyskusja dla ciebie oznacza przyznawanie ci racji, i nieprzyznanie ci racji tak głęboko cię rani, to jest to jakaś jakiś problem. jest taki termin mitomania, warto go przestudiować.


ad 1) kłamstwo- poprzedni artykuł, personalny atak na jajacka, zwrot nie warcz uzyty w stosunku do mnie itd. to internet, Marek nie kasuje postów, wszystko jak na dłoni- to juz Cie dyskwalifikuje
ad 2) wytnij "cię" i masz własne odbicie. Ja rozmawiam, ty używasz alfabetu morse'a

ad 3) słusznie zauwazyłaś, ze to mitomania- zwłaszcza biorąc pod uwagę Twoje wyssane z kosmosu opowiastki, ze facio ma byc szczesliwy, gdy kochanek z żoną bzykaja sie i jeszcze na wakacje za jego pieniadze. Hahah powiem Ci tyle- wara od moich pieniedzy, nie ty bedziesz mi tu stawiać warunki z czego mam byc dumny, a z czego nie, tym bardziej ze twoja wiarygodność jest zerowa. Tyle
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+2 # Rupreht 2013-08-06 11:58
@Esej
Przyjąłem do wiadomości.
Pozdrawiam.
Wracam do obowiązków faceta (w kolejności): praca, pieniądze, dom, kobieta, dzieci.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marek 2013-08-04 19:03
Dzień dobry. Zapraszam na nowy felieton www.ecoego.pl/ o moim rozwodzie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # i30 vel Sylwia 2013-08-04 22:17
Pkt 2 w polowie :-)
i dodalabym jeszcze pkt.8:)))))
-wrazliwa,uczciwa,bezpruderyjna,oddana a tytul felietonu:
"8 cech idealnej i30" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+2 # marcel 2013-08-04 23:14
Cytuję i30 vel Sylwia:
Pkt 2 w polowie :-)
i dodalabym jeszcze pkt.8:)))))
-wrazliwa,uczciwa,bezpruderyjna,oddana a tytul felietonu:
"8 cech idealnej i30" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Hultajko to już wiemy jak masz na imię :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+2 # Arek 2013-08-05 11:01
Cytuję i30 vel Sylwia:
Pkt 2 w polowie :-)
i dodalabym jeszcze pkt.8:)))))
-wrazliwa,uczciwa,bezpruderyjna,oddana a tytul felietonu:
"8 cech idealnej i30" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

a ja wieCytuję marcel:
Cytuję i30 vel Sylwia:
Pkt 2 w polowie :-)
i dodalabym jeszcze pkt.8:)))))
-wrazliwa,uczciwa,bezpruderyjna,oddana a tytul felietonu:
"8 cech idealnej i30" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Hultajko to już wiemy jak masz na imię :)

no wreszcie publiczny inspiracyjny krok;d
a pomyśleć że każdy się tu podaje za jebanego anonima;d chroniąc nie wiadomo co w ten sposób, głównie pewnie to że w realu ma się "odmienne poglądy na sprawy";p
i30-tuning-Sylwia;d i od razu się robi klimatycznie;d
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # witek 2013-08-05 12:40
niekoniecznie kazdy podaje sie za anonima , ja naprawde nazywam sie Witek.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+2 # nowhereman 2013-08-05 14:16
a ja naprawdę jestem znikąd :-)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Arek 2013-08-05 19:06
Cytuję nowhereman:
a ja naprawdę jestem znikąd :-)

niezłe;d chyba mógłbym to odnieść do siebie w pewnym sensie;p
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # nowhereman 2013-08-05 18:12
Cytuję i30 vel Sylwia:
Pkt 2 w polowie :-)
i dodalabym jeszcze pkt.8:)))))
-wrazliwa,uczciwa,bezpruderyjna,oddana a tytul felietonu:
"8 cech idealnej i30" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


kobieta idealna nosi czerwień :-)
http://www.youtube.com/watch?v=QiLK0JFMIcI
a Ty nosisz Sylwia?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # i30 vel Sylwia 2013-08-05 20:08
Cytuję nowhereman:
Cytuję i30 vel Sylwia:
Pkt 2 w polowie :-)
i dodalabym jeszcze pkt.8:)))))
-wrazliwa,uczciwa,bezpruderyjna,oddana a tytul felietonu:
"8 cech idealnej i30" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


kobieta idealna nosi czerwień :-)

Tak:))) nie obejrzalam tego linka bo nie moge go teraz otworzyc:)
http://www.youtube.com/watch?v=QiLK0JFMIcI
a Ty nosisz Sylwia?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # i30 vel Sylwia 2013-08-05 20:10
Przepraszam cos mi sie niechcacy kliknelo i odpowiedz wpadla do Twojego teksu :D
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
-2 # Esej 2013-08-05 02:27
jak dodałbym praktyczną radę, jak sprawdzić czy nasza panna traktuje nas jako potencjalnego jelenia do zakładania rodziny czy jako partnera do rozmowy, seksu, wspolnego spedzania czasu, bez wiekszych nacisków z jej strony na papier. Ogolnie teraz przyjałem takie to oto załozenie, ze poznaje nową panne i daje sobie i jej 1 miesiąc na seks.dajmy na to od jutra tj 06.08 do 06.09- taki przedział czasowy, jesli w ciagu tego miesiąca nie bedzie zblizenia zakonczonego kochaniem się to mam 99% pewnosci, ze wpadłem do szufladki- jelen do załozenia rodziny. W tym momencie daję sobie siana, bo tym nie jestem zainteresowany i tyle. 1 miesiac do naprawde sporo czasu, kilka lub kilkanascie spotkan, jesli w tym czasie do niczego nie dochodzi, a cwana bestia kryguje sie jak panna na wydaniu to trzeba odbijać ino fest. Pisze tutaj o "normalnej" dziewczynie, czyli bez obierania kabla na wejsciu, aczkolwiek wbrew pozorom takie też nie są złe,zwłaszcza gdy nie chcą sie angazować a pobawić i stawiaja sprawę jasno. oczywiscie zawsze gumka i zawsze po wszystkim do kibelka i spuszczamy wodę i myjemy swoja armate tak na wszelki wypadek pod letnia wodą :D
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+7 # Ania 2013-08-05 11:19
A ja znam lepszy sposób. Jeśli podejrzewasz, że dziewczynie zależy na ślubie, to zwyczajnie mimochodem mówisz na którymś spotkaniu, że nie chcesz zakładać rodziny i sprawdzasz jej reakcję. Jeśli nie będzie chciała się więcej spotkać, to sprawa jasna, jej wybór i jej święte prawo. Ty nie masz sobie nic do zarzucenia, postawiłeś sprawę jasno. Można się tego dowiedzieć już w pierwszym tygodniu, przy drugim spotkaniu, zamiast czekać i miesiąc kombinować.
A jeśli dziewczyna nie idzie z tobą do łóżka w ciągu kilku spotkań, to masz taki kłopot, że zwyczajnie jej nie pociągasz, a ona spotyka się z tobą tylko dlatego, że akurat nie trafiło jej się nic ciekawszego i zabija z tobą czas. Ale naprawdę wątpię, żeby już planowała z tobą ślub i dzieci w ciągu miesiąca, bo przecież prawie się nie znacie. No chyba, że jest wariatką i planuje ślub z każdym facetem, który się do niej uśmiechnie. Ale to, że kobieta traktuje mężczyznę z którym się spotyka jako potencjalnego ojca jej dzieci i stałego partnera, jest zupełnie normalnym, naturalnym zachowaniem, które wypadałoby zrozumieć.
Jeśli ty chcesz żyć w konkubinacie (i jesteś pewien, że to się nie zmieni), a ona w związku małżeńskim, to oboje macie rację, inny plan na życie, nie pasujecie do siebie i im szybciej sobie wyjaśnicie podstawowe kwestie tym lepiej.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # Marek 2013-08-05 12:19
Cytuję Ania:
A ja znam lepszy sposób. Jeśli podejrzewasz, że dziewczynie zależy na ślubie, to zwyczajnie mimochodem mówisz na którymś spotkaniu, że nie chcesz zakładać rodziny i sprawdzasz jej reakcję. Jeśli nie będzie chciała się więcej spotkać, to sprawa jasna, jej wybór i jej święte prawo. Ty nie masz sobie nic do zarzucenia, postawiłeś sprawę jasno. Można się tego dowiedzieć już w pierwszym tygodniu, przy drugim spotkaniu, zamiast czekać i miesiąc kombinować.
A jeśli dziewczyna nie idzie z tobą do łóżka w ciągu kilku spotkań, to masz taki kłopot, że zwyczajnie jej nie pociągasz, a ona spotyka się z tobą tylko dlatego, że akurat nie trafiło jej się nic ciekawszego i zabija z tobą czas. Ale naprawdę wątpię, żeby już planowała z tobą ślub i dzieci w ciągu miesiąca, bo przecież prawie się nie znacie. No chyba, że jest wariatką i planuje ślub z każdym facetem, który się do niej uśmiechnie. Ale to, że kobieta traktuje mężczyznę z którym się spotyka jako potencjalnego ojca jej dzieci i stałego partnera, jest zupełnie normalnym, naturalnym zachowaniem, które wypadałoby zrozumieć.
Jeśli ty chcesz żyć w konkubinacie (i jesteś pewien, że to się nie zmieni), a ona w związku małżeńskim, to oboje macie rację, inny plan na życie, nie pasujecie do siebie i im szybciej sobie wyjaśnicie podstawowe kwestie tym lepiej.


To dobry sposób Ania, ale nie do końca - poznałem (przez internet) ponad tysiąc kobiet, i każda z nich jak słyszała że nie chcę mieć dzieci, w najlepszym wypadku milczała. Były też bluzgi, próby nawrócenia mnie, nawet modlitwy w kościele podobno żebym "zmądrzał i był normalny".
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
-2 # Esej 2013-08-05 22:32
nie uważam, ze wyskakiwanie na pierwszej randce chce/nie chce miec dzieci i slubu, z jednej i drugiej strony było dobrym posunieciem. Czasami jest tak,ze dopiero po dłuzszym czasie mozna zmienic swoje zdanie to raz, a dwa wejscie na samym poczatku z taki butem na klate mozna popsuć mozliwosc dogadania się w innych sprawach :lol: ORAZ mówiąc wprost- nici z dupczenia ;-)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+2 # Marek 2013-08-05 12:17
To nie jest takie proste Esej, ponieważ ludzie mają ciągle nadzieję - i dasz jej znowu miesiąc. Możesz się też zwyczajnie zakochać, i entuzjazmować trzymaniem jej za rączkę. Nie ma żadnych reguł w tej grze. To ostra, bezlitosna gra, i mam do niej wielki szacunek, wymieszany solidnie ze strachem.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+4 # i30 vel Sylwia 2013-08-05 12:34
A poza tym:znajoma raz usłyszała od nowo poznanego faceta że ten nie chce zakładac rodziny..powied ziała do niego dobrze, dobrze kochanie a pomyślała:
"Teraz tak mówisz ale jak już się we mnie zakochasz bez pamięci może zmienisz zdanie" i z tym nastawieniem brną w taki związek, który wczesniej czy poźniej kończy się fiaskiem.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+4 # witek 2013-08-05 12:54
bo kazda kobieta i tak zawsze wie lepiej i wie swoje, prawda?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marek 2013-08-05 13:10
Cytuję witek:
bo kazda kobieta i tak zawsze wie lepiej i wie swoje, prawda?


Niestety...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # i30 vel Sylwia 2013-08-05 13:11
Cytuję witek:
bo kazda kobieta i tak zawsze wie lepiej i wie swoje, prawda?


No właśnie okropne to jest:(
ale na szczęście nie każda:)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+3 # Marek 2013-08-05 13:08
Cytuję i30 vel Sylwia:
A poza tym:znajoma raz usłyszała od nowo poznanego faceta że ten nie chce zakładac rodziny..powiedziała do niego dobrze, dobrze kochanie a pomyślała:
"Teraz tak mówisz ale jak już się we mnie zakochasz bez pamięci może zmienisz zdanie" i z tym nastawieniem brną w taki związek, który wczesniej czy poźniej kończy się fiaskiem.


Dokładnie! :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Esej 2013-08-05 22:36
Cytuję Marek:
To nie jest takie proste Esej, ponieważ ludzie mają ciągle nadzieję - i dasz jej znowu miesiąc. Możesz się też zwyczajnie zakochać, i entuzjazmować trzymaniem jej za rączkę. Nie ma żadnych reguł w tej grze. To ostra, bezlitosna gra, i mam do niej wielki szacunek, wymieszany solidnie ze strachem.


jasne, jednak jesli sie uda to dopiero wtedy mozna powiedzieć, ze cos z samczegoruna sie wyniosło :lol: czyli jesli widzi, ze nic z tego nie bedzie to szkoda czasu, ten zapiepsza bardzo szybko.. pierwszy krok to wykurwic numer telefonu i wszystkie esemesy wszystko gdzie jest kontakt- wbrew pozorom działa, o ile nie nauczył sie telefonu na pamięć ;-)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+7 # brzytwa 2013-08-05 12:54
Uprzedmiotowien ie kogoś- jakiejś osoby jest naganne tylko wtedy ,gdy ta sytuacja jest asymetryczna. Innymi słowy, jeśli obie strony wyrażają zgodę na to by nawzajem traktować się jako biologiczne urządzenie do zaspokajania swoich potrzeb seksualnych ,to nie ma w tym nic nagannego, ich wola. A jeśli nie,to tak jak napisała Ania,masz wybór,żeby do tej-jeleniej szufladki nie dać się zamknąć.Ale moim skromnym zdaniem to zbyt wąskie postrzeganie(te n miesiąc).
:)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # i30 vel Sylwia 2013-08-05 13:24
Reasumując żaden sposób nie jest skuteczny bo nawet gdy coś sobie zaplanujemy to gdy wkradną się emocje,uczucia to już nasze nastawienie się zmienia..
Dlatego właśnie mężczyźni którzy nie chcą się wiazać zaliczają laseczki jedna za drugą zeby nie zdążyc się zaangażować i żeby czasem ona nie przywiązała Go do siebie :lol:
I to w sumie jest jakaś metoda :lol:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # witek 2013-08-05 13:52
Cytuję i30 vel Sylwia:
Reasumując żaden sposób nie jest skuteczny bo nawet gdy coś sobie zaplanujemy to gdy wkradną się emocje,uczucia to już nasze nastawienie się zmienia..
Dlatego właśnie mężczyźni którzy nie chcą się wiazać zaliczają laseczki jedna za drugą zeby nie zdążyc się zaangażować i żeby czasem ona nie przywiązała Go do siebie :lol:
I to w sumie jest jakaś metoda :lol:

to nie zawsze chyba tak. niestety nie zaliczam laseczek choc bardzo bym chcial. nie chce wiazac sie prawnie z przyczyn praktycznych. Mieszkac razem, bezdzietnie to tak.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # i30 vel Sylwia 2013-08-05 14:25
Cytuję witek:
Cytuję i30 vel Sylwia:
Reasumując żaden sposób nie jest skuteczny bo nawet gdy coś sobie zaplanujemy to gdy wkradną się emocje,uczucia to już nasze nastawienie się zmienia..
Dlatego właśnie mężczyźni którzy nie chcą się wiazać zaliczają laseczki jedna za drugą zeby nie zdążyc się zaangażować i żeby czasem ona nie przywiązała Go do siebie :lol:
I to w sumie jest jakaś metoda :lol:

to nie zawsze chyba tak. niestety nie zaliczam laseczek choc bardzo bym chcial. nie chce wiazac sie prawnie z przyczyn praktycznych. Mieszkac razem, bezdzietnie to tak.

W tym przypadku chcodziło mi raczej ogólnie o związek z kobietą..nie koniecznie ślub i oczywiscie że nie zawsze tak jest, tak jak każdy czlowiek jest inny i inaczej podchodzi do spraw męsko-damskich: )
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Heh 2013-08-21 19:16
mi chyba wystarczyła by jedynka...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # how scr888 work 2019-01-23 05:27
Unquestionably believe that which you said. Your favorite justification seemed to be on the net the simplest thing to be aware
of. I say to you, I definitely get irked while people
consider worries that they plainly don't know about. You managed to hit the nail upon the top
as well as defined out the whole thing without having side-effects , people can take a signal.
Will likely be back to get more. Thanks
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # scr888 download 2019-02-01 13:43
If the new for the game, it is be your time before you observe results.
It is that if something can be searched, it searched.
A good content-based website is considered to be 95% typography.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # scr888 online 2019-02-03 13:54
I really like what you guys are usually up too. This sort of clever work and reporting!
Keep up the terrific works guys I've added you
guys to our blogroll.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # mobile hybrid slot 2019-02-04 10:37
Spot on with this write-up, I really think this amazing site needs a great deal more attention. I'll
probably be returning to see more, thanks for the information!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # mlive.ntc33.com Slot 2019-02-05 23:58
I am regular visitor, how are you everybody?
This piece of writing posted at this site is truly nice.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # scr8888 for iphone 2019-02-07 16:36
By playing the actual number of coins you employ a 500 coin bonus.
Online slots may additionally offer the right
value for all your bucks. It was won in October 2009,
paying over 421 million dollars.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # 918kiss download ios 2019-02-14 23:59
You're so interesting! I don't think I've read a single thing like this before.
So great to discover another person with some unique thoughts on this subject matter.
Really.. many thanks for starting this up. This web site is one thing
that's needed on the internet, someone with some originality!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # scr888 online 2019-02-18 23:39
It's very straightforward to find out any matter on web as
compared to books, as I found this piece of writing at
this website.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # 918kiss game hack 2019-02-20 05:59
Another added feature of live online blackjack would player advantages of a real dealer.
The bankroll, it's the amount of dollars you're to gamble with.

Take a break and hold off until you receive more moola.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # ntc33 live game 2019-02-22 11:59
My spouse and I stumbled over here different website and thought I might as
well check things out. I like what I see so now i'm following you.
Look forward to checking out your web page repeatedly.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # rolex game 2019-03-11 11:33
Online casinos indeed made a great spot for market .

wanted to spend their spare time more exciting.
Some of them even put in malware and cookies on your computer.
It is always favourable to play no deposit casino.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # live casino yelp 2019-03-23 02:37
Nobody wants to dig through deep bins of wrinkled clothes to search out what besides.

Visual displays may become ineffective if see using the same ideas over along with.
So, how to put all from the into perspective?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Męsko-damskie

Najnowsze komentarze
asd