Najnowsze felietony

sobota, 21 grudzień 2013 22:34

Nie żebraj o miłość

Napisał 
W młodości marzyłem o pełnych zainteresowania spojrzeniach kobiet; nigdy jednak nie wbudzałem sobą podziwu, co w oczywisty sposób mnie kłuło i bolało. Bóg raczy wiedzieć jak to się stało, ale w wieku trzydziestu lat pięciu kobiety mi się przyglądają; może rajcuje ich taki brzydal, a może patrzą czy nie dam po mordzie i zaciągnę w krzaki; trudno powiedzieć.

Uśmiechaj się

Uśmiech potrafi wiele zmienić; dawniej się nie uśmiechałem z dwóch powodów - ponieważ paliłem, miałem brązowo - żółte zęby a scalling i piaskowanie u dentysty wystarczał na tydzień. Brak pewnego składnika w ślinie jest przyczyną tego przykrego stanu rzeczy, i nie pomoże nawet wielokrotne mycie zębów. Brzydziłem się i wstydziłem swoich zębów, a przestałem po rzuceniu palenia, gdy kły samoistnie odzyskały naturalny koloryt. Ludzie wstydzący się swoich zębów, uśmiechają się tak że ich nie widać - to trzeba trenować przed lustrem (naciąganie górnej wargi na zęby), gorzej gdy się o tym zapomni i rozrechoce "na całego". To naprawdę okropne przeżycie, gdy czujesz że wszyscy patrzą się na Twoje zęby. Umysł człowieka owładniętego fobią wszystko co zrobią inni, interpretuje na swój sposób. Zaśmiał się? pewnie z moich zębów. Coś szepcze? na pewno o moich zębach. Patrzy nie na mnie tylko w ścianę? nie chce patrzeć na moje zęby. Patrzy na mnie? chce nasycić się widokiem mej zębowej klęski. Co by ktoś nie zrobił, umysł wszystko sprowadza do fobii, w tym wypadku zębów.

Fobicy - egoiści

W rzeczywistości ludzie mieli gdzieś moje zęby, bo każdy żyje swoimi sprawami; żeby to poczuć, zrozumieć, musiałem trochę podrosnąć emocjonalnie. Ale dzięki temu wiem, jak działa ten mechanizm. Ludzie z takimi fobiami to niezwykli egoiści - wszystko kręci się wokół nich. Cały świat sprowadza się do ich zębów, tłuszczu na brzuchu i pupie, wielkim nosie, ustach czy uszach, i tysiącu innych pierdół na które nikt nigdy nie zwróci uwagi. Albo na małym penisie... cały świat żyje ich urojonymi wadami, ale cóż to jest wada? to niezgodność z promowanym ideałem. Ideałowi nikt nie dorówna, by kręciła się konsumpcja - ludzie mają wydawać kasę na reklamowane pieprzoty, by być jak ideał. I tu powstaje pytanie - dlaczego to ja nie mogę być wzorem, ideałem dla mas? a co ma takiego ten model, czego nie mam ja, prosty chłopak z ludu?

Z paniki w ketozę

Spójrz na facetów, mających niezwykły urok i talent do podrywania Pań; często są pełni wad, które mają w thupie. Koncentrują się na fajnych stronach swego image. Człowiek sukcesu to ten, który zajmuje się swymi zaletami, nieudacznik to ten, który spogląda w stronę urojonych wad. Możesz patrzeć w gwiazdy, rozkoszować się przestrzenią i zachwycać surfowaniem w mrokach kosmosu na kuli ziemskiej; możesz też patrzeć w błoto i dołować się tym. Twój wybór, a także Twoje konsekwencje. Gdzie zwrócisz swą uwagę, tam wszystko rośnie podlewane Twą świadomością. Jeśli na przykre rzeczy, one urosną. Jeśli na dobre - także urosną. Mamy większy wpływ na życie niż nam się wydaje. Są goście, którzy mając wielkie brzuchy wspaniale prosperują, doskonale podrywają, fajnie być w ich towarzystwie. Są też kolesie którzy panikują widząc trochę tłuszczu na brzuchu - wtedy wchodzą w ketozę i śmigają na siłownię. Do podrywu fajnej babki nie zabrakło Ci kilku centymetrów w bicku przyjacielu, ale Twojej koncentracji na swoich pozytywach. Znam temat dość dobrze, bo robię coachingi z ludźmi głęboko tkwiącymi w sporcie i gdy sobie rozmawiamy, często pod powłoką mięśni widzę naprawdę wrażliwych, spragnionych miłości i szczęścia facetów. Nikt ich nie nauczył, nie powiedział że aby mieć miłość, najpierw muszą zaakceptować siebie bezgranicznie - z tłuszczem, oklapłymi mięśniami. I gdy pokochają siebie bez względu na ciało i cechy umysłu, wtedy wszystko co zrobią będzie opromienione tą miłością, szacunkiem i spełnieniem.

Ku pamięci

Wtedy zniknie presja i wszechobecne "muszę", a pojawi się "chcę". Myślę że jestem w tym temacie szanowany, ponieważ sam ćwiczę wiele lat. Tak bardzo bałem się porażki, tak strasznie wspominałem chwile gdy silniejsi (grupą, nie własnymi umiejętnościami) mnie upokarzali, że dla mnie walka jest nie bójką, a kwestią życia i śmierci. Dlatego na głębszym poziomie rozumiem tych często ostrych chłopaków, ponieważ podstawą naszych działań jest strach; olbrzymi, wszechogarniający. Niektórzy naprawdę groźni ludzie są właśnie tacy - w środku to naprawdę wartościowi, wspaniali ludzie. Oczywiście, większość to psychopaci, ale wrażliwy, inteligentny człowiek może stworzyć pancerz niemal doskonały, tak że wydaje się być absolutnie bez uczuć i empatii. Sam znałem kiedyś takiego faceta, który bardzo mi w życiu pomógł. Teraz, dopiero po latach widzę jak funkcjonowała jego społeczna maska, i co pod nią skrywał. Oczywiście, czasem kogoś wywieźli do lasu w bagażniku, połamali nogi - ale to wszystko było w środowisku przestępczym. Był liderem, więc posłuch mógł wymusić tylko w ten sposób. I gdy już nie żyje, często wspominam go z miłością; bo pomógł mi w bardzo złym czasie mego życia, i nigdy tej przewagi nie wykorzystał. A gdy sam wpadł w niszczący wir zależności, odsunął się by mnie w niego nie wciągnąć. I tak zły człowiek pomaga, a dobrzy koledzy dużo paplający o przyjaźni się odsuwają. Często o nim wspominam w swoich tekstach, jest to moja świeczka na cześć jego pamięci, chyba całkiem zapomnianej. Będę o nim wspominał zawsze, do końca mego życia. To był prawdziwy kolega.

Dostałem w ryj

Strach potrafi tak pobudzić układ nerwowy, że kiedyś bijąc się z naprawdę dobrym gościem - dostałem kilkanaście razy "z główki" w twarz, i nie straciłem przytomności. Mało tego, jeszcze go później zlałem. To są ciekawe doświadczenia - unosiłem się nad swoim ciałem, nie czułem żadnych doznań ze strony ciała, wszystko widziałem jakby z góry. Myślę że to kwestia motywacji. Agresora rozsadza energia, on chce się rozładować - ja walczę o życie. Raz dostałem gdzieś w tył głowy pięścią, a później waliłem serią w twarz blokersa, dziwiąc się że on nic nie robi - tylko to czułem, potężne zdziwienie. Gdy on na ławce trenował chlanie, ja latami czytałem biblię i waliłem w worek bokserski. Najstraszniejsze, demoniczne wręcz w tym wszystkim jest to, że takie leżenie na kimś kto Cię zaatakował, walenie z całej siły w twarz jest w pewnym sensie przyjemne, satysfakcjonujące, daje nieokiełznaną rozkosz. Zasłania się rękami? wbijasz się w luki. Trenuje sporty walki i instynktownie podnosi głowę by zmniejszyć moc obrażeń? przyciskasz ją łokciem do ziemi i walisz drugą pięścią. Wszystko automatycznie. Obrzydliwy temat, opuścimy go bo zbiera mi się na wymioty.

Marek Lew, miło mi

Pamiętajmy wszelako jedną rzecz - prostactwo bije się na ulicach, a mądrzy są tych ulic właścicielami. Unikanie bójki to najmądrzejsza, najwspanialsza rzecz jaką można zrobić. Szukajacy wyładowania zawsze trafia na silniejszego - to tylko kwestia czasu. Prawdziwa siła to pieniądze (poziom wyżej), grupa (znowu wyżej), władza (następny poziom) i rozwój osobisty gdzie nie prowokujesz nieświadomie i nie masz potrzeby walczyć o honor, który jest tylko abstrakcyjną ideą (poziom bardzo wysoki ale nie najwyższy). Jeśli ćwiczysz mięśnie, aspirujesz do roli króla prostaków, jeśli zarabiasz kesz, do króla biznesu, jeśli zostajesz politykiem, do władcy... a jeśli czytasz mnie, znacznie wyżej (ironicznie się uśmiecham, na ile pozwala znieczulona ginem twarz). Musisz to zrozumieć; ucieczka nie jest hańbą. Ucieczka gdy nie masz szans, jest mądrością. Lew ucieka gdy może oberwać, to normalne, instynktowne zachowanie. Zawsze tego uczę mych studentów - uciekaj. Bądź jak lew. Miło mi, Marek Lew jestem... trenuje się po to, by walczyć w sytuacji totalnie bez wyjścia. To nie są umiejętności po to, byś pobił pierwszego lepszego chuligana. Musisz mieć do siebie szacunek - dla byle kogo ryzykować złamaniem palca, uszkodzeniem dłoni?

Jama ustna autora

Wróćmy do mojej jamy ustnej. Teraz wiem że mam ładne zęby, i nie mam problemów z ich szczerzeniem. Polecam terapię olejem słonecznikowym, która oprócz oczyszczania organizmu wspaniale wybiela zęby. Drugi powód był taki, że uśmiechając się kilka razy kobiety mnie odrzucały - odwracały spojrzenie albo się nie uśmiechały. Możliwe że w wyniku stresu nie był to uśmiech, a jakiś okropny grymas i żałosne spojrzenie bitego psiaka; może po prostu się mnie bały, kiedy ja chciałem wzbudzić zainteresowanie. Teraz by mnie to rozbawiło, wtedy bardzo to przeżywałem. Nie chcąc doświadczać takich nieprzyjemnych odczuć, nie uśmiechałem się wcale. To mnie uratowało przed zrobieniem dzieci i małżeństwem, do którego byłem bezustannie namawiany; niemowlętom narzuca się religię gdy są kompletnie niekumate, a facet w wieku do trzydziestki jest w sprawach męsko - damskich jeszcze bardziej nieprzytomny. Kierują nim hormony, a później zdziwienie na sali sądowej że do końca życia trzeba płacić, bo jak nie to więzienie i twarde członki członków gangu.

Uśmiech jest bardzo niedoceniony w naszym społeczeństwie. Warto często się uśmiechać, ponieważ to uprzyjemnia i ułatwia życie. Uśmiecham się więc promieniście, i także Państwu to polecam. Udowodniono (amerykańscy naukowcy, jakżeby inaczej) że dwie minuty uśmiechu pompuje w krew masę hormonów zadowolenia. Spróbujcie się uśmiechać gdy jesteście sami, a szybko zauważycie jak wraca dobry nastrój. Ja uśmiecham się najpiękniej wtedy, gdy widzę na koncie nową wpłatę od czytelników. No tak już mam...

Emocjonalny provident

Wtedy marzyłem o kobietach, nawet pasztecie - ale nic z tego. Moje zahamowania, wstyd i skrępowanie czyniły każdą relację niemożliwą. Nawet jako dwudziestokilkuletni mężczyzna czerwieniłem się jak burak; jednak to co najważniejsze, zależało mi, strasznie mi zależało. Teraz sytuacja trochę się zmieniła; moja świadomość uległa rozszerzeniu zdaniem fanów, a zwężeniu zdaniem antyfanów - i teraz już wiem że szczęście (czyli hormony) zależy ode mnie, a szukanie go przez użycie jak szmaty innego człowieka, jest egoizmem - surowo i bezwzględnie karanym. Statystyki rozwodów nie kłamią... och, ja przecież tak ją kochałem a ona odeszła, nienawidzę tej ku...! miłość? czy totalny, niewyobrażalny wręcz egoizm? jeśli naprawdę byś kochał, zaakceptowałbyś odejście kobiety. Chce spełniać się z kimś innym? ok, kocham ją i życzę jej dobra, więc niech go doświadcza gdzie i z kim chce. Logiczne, prawda? ale Ty nie chcesz by odeszła, ponieważ odchodząc zabiera Twoje dobre samopoczucie. To ma być ta opiewana miłość? nie, to użycie innego człowieka dla własnej przyjemności, nic więcej. Gdy kobieta odchodzi, czujesz że zabiera Ci Twoją przyjemność i zostawia z poczuciem klęski - więc ją nienawidzisz. To wstrętne, obrzydliwe uczucie nazywa się miłością... i zbiera mi się na wymioty bardziej niż po ginie z tonikiem, gdy jestem świadkiem takich deklaracji. Dlatego widząc zakochanie, patrz na to wszystko jak na ekstazę głupca, który bierze kredyt w providencie by sobie zaszaleć. Chwila podniecenia na zakupach, a później silny stres związany ze spłacaniem lichwy. Czy oni coś wiedzą o miłości, na której moc się powołują? nie. Znają hormonalny haj używany przez naturę po to, by skłonić ludzi do rozmnażania się.

Chcą się naćpać, więc szukają partnera tak samo jak narkomana ciągnie do igły dającej zapomnienie. Poeci szlochając w swych wierszach pragnieniem miłości, chcą się po prostu nawalić. Oto prawda - ludzie nie szanują się, nie kochają, więc traktują się jak ścierwa, jak szmaty - czują się sami ze sobą okropnie. A że druga osoba daje wyrzut hormonów (natura chce rozmnażania, wiec hajem do tego zachęca) więc w związku widzą koniec swych cierpień, samotności i bólu. Czy to jest normalne? nie, nie jest. A wszyscy mnie do tego zachęcają. Marek, ożeń się, zrób dzieci, będziesz szczęśliwy. Ani jedna radząca mi tak osoba nawet nie zna stanu szczęścia...

Żebranie emocjonalne

Ludzie to żebracy. Chcą wzbudzić w sobie poczucie przyjemności, ponieważ zostali tak wytresowani (uwarunkowani, delikatniej mówiąc) że związek im to da. Szukają więc kogoś, by jak to mawiają "być z kimś". Powiedzmy sobie szczerze - Ty nie chcesz być z kimś, chcesz przyjemności płynącej z akceptacji rodziny, która wcześniej drwiła i szydziła z Twojej samotności "ta Kaśka nie może sobie nawet chłopa znaleźć", "taka stara, ma dwadzieści sześć lat i nie ma dzieciaków".

I gdy piszę ważne rzeczy; coś co jest piękne jak samotny kwiat na zimnej skale... że możesz tę a nawet większą, znacznie większą rozkosz odczuć sam, bez potrzeby egoistycznego wykorzystywania innych ludzi - bluzgasz, obrażasz i grozisz myśląc że bronisz prawdy; tymczasem bronisz tylko głupot, bredni które nawsadzali Ci do głowy. Wywal je tak, jak wyrzuca się zużytą baterię do śmietnika. Zacznij sam badać świat, wyciągaj sam wnioski. Żyje w Tobie mama i tata, dziadkowie i ksiądz w postaci ich "mądrych" rad, które zrobią z Ciebie nieszczęśliwą, zapłakaną i zasmarkaną ruinę. Będziesz chlał i płakał, ciął się i wył... nie wyszło, znowu. Może kiedyś wyjdzie... niestety nie, nigdy Ci nie wyjdzie ponieważ podstawa na której budujesz szczęście, jest zmurszała, dziurawa i obrzydliwie chwiejna.

Tresura

Najpierw Cię tresują co ma dać Ci szczęście, a później Ty całe życie za tym biegasz. Mówią Ci co jest dobre a co złe (w każdej kulturze co innego) jak masz żyć, czuć się, do czego podążać... Twoi treserzy szczęścia nie zaznali, Ty nie zaznasz i barany które wzorują się na Tobie, także go nie zaznają. Jeśli słuchasz swych wychowawców (treserów, nazwijmy ich po imieniu), zrezygnuj z umysłu, po co Ci on? stado myśli za Ciebie, stado podejmuje za Ciebie decyzje... wypie... ten umysł daleko od siebie, tylko Ci będzie zawadzał! nie da się? to zacznij go używać. Po coś Ci go jednak dano. Gdyby był niepotrzebny, urodziłbyś się bez niego.

Jestem cudownie wolny. Świadomość tę wzmacnia także praca z ludźmi; gdy widzę w jakim strasznym śnie żyją ludzie powszechnie podziwiani, widzę co się ze mną stało. Misiunie, księżniczki i mądrale które na mnie bluzgają, zazdroszczą i podziwiają ludzi, których ja prowadzę (w sensie coachingów). One widzę marketingowy obrazek (oczywiście atrakcyjny) a ja to co jest poza nim. Wtedy widzę wyraźnie że szczekający półświatek nie ma racji, tylko uległ oszustwu, mirażom. Trzymają iluzję z całej siły, bojąc się tego co za nimi jest; radość jest, wolność, spełnienie bez domieszki cierpienia. I to ludzi przeraża - czy możliwe jest życie w pełnym szczęściu? a może to diabeł, coś złego? myśl! na pewno znasz ludzi, którzy całe życie są nieszczęśliwi, otepiali od swoich negatywnych myśli, wizji i myśli. Jeśli więc człowiek może całe życie cierpieć (nie mając chłodu, głodu i przemocy) to na pewno możesz być nonstop szczęśliwy. Problem tkwi w tym, że na szczęśliwym nie można zarabiać. Nie można wciskać mu szmat z metkami, chłamu, lekarstw które leczą ale nie wyleczą, patriotyzmu sprowadzającego się do tracenia życia w walce o interes jakiejś grubej świni na szczytach władzy, religijnych bajek które dają za realną kasę nadzieję na pośmiertne szczęście... Twoje szczeście solidnie wku... księdza, rabina, imama, korporacje, państwo i wszystkich Twych znajomych włącznie z rodziną. Oni cierpią - Ty też musisz. Masz się za lepszego od szwagra ty skur...?
 
---------------

Szanowni Państwo. Usunąłem większą część tego felietonu, ponieważ wydaję złożoną z tych tekstów książkę; 34 moje najlepsze teksty po profesjonalnym składzie i redakcji językowej, które udostępniam w sprzedaży jako ebooka i z czasem (być może za miesiąc) książkę tradycyjną "Wyprawa po samcze runo". W celu poznania dokładniejszych informacji, zapraszam na mój profil facebook "Samcze Runo", bądź zapytanie mnie w komentarzach.


---------------




Zachęcam do ściągnięcia mojej książki "Co z tymi kobietami?" jako darmowego e booka KLIK. Jeśli się spodoba, zawsze można dostać ją w każdej księgarni, na terenie całej Polski. Zapraszam wszystkich serdecznie na mój fanpage KLIK, Bardzo jestem wdzięczny wszystkim tym, którzy poczuwają się do dbania o cały ten interes i go finansują KLIK.




Czytany 15827 razy Ostatnio zmieniany poniedziałek, 28 kwiecień 2014 20:35
Marek

Zbyt piękny by płacić...

Komentarze   

 
0 # Anderson 2013-12-22 10:20
Witajcie! ''W młodości marzyłem o pełnych zainteresowania spojrzeniach kobiet; nigdy jednak nie wbudzałem sobą podziwu, co w oczywisty sposób mnie kłuło i bolało'' Mam tak samo ,ubieram sie bardzo ladnie,modnie po mesku ,wiele kobiet powiedziało mi ze jestem przystojny z wieloma obcowałem ,a teraz nie zauważam zainteresowania swoja osoba ? to jest smutne i mnie boli bo nie wiem czemu tak się dzieje ? Czy mnie sie boją ,czy maja mnie w dupie ,mimo ze jestem facetem milo jest jak ktos sie Toba interesuję a u mnie ostatnio cisza...gdzie leży bład? co jest nie tak ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+3 # Marek 2013-12-22 14:07
Co jest nie tak? że na tym Ci zależy. Pierdol to po prostu. Nie możesz uzależniać swojej samooceny i nastroju od tego, czy jakaś kobieta się na Ciebie patrzy - a jeśli to robisz, to jesteś kukiełką. I może właśnie to kobiety wyczuwają...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Anderson 2013-12-22 17:27
Cytuję Marek:
Co jest nie tak? że na tym Ci zależy. Pierdol to po prostu. Nie możesz uzależniać swojej samooceny i nastroju od tego, czy jakaś kobieta się na Ciebie patrzy - a jeśli to robisz, to jesteś kukiełką. I może właśnie to kobiety wyczuwają...


Być może...ale każdy człowiek potrzebuje tego zainteresowania stary ,to nie jest tak ,niestety żyjemy wśród ludzi i fajnie jak ktoś się Toba interesuję w moim przypadku kobiety,a jak zacznę zlewać ? to co mi to da ? spokój ? może i spokój ale ciągle nie będzie rezultatu tylko po prostu zmieniłem nastawienie...C zy nastawienie jest kluczem do sukcesu ? Ciężko myśleć o nastawieniu kiedy od paru lat się nie ruchało i każdy kobiecy dotyk wzbudza we mnie zajebiste uczucia.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marek 2013-12-23 00:36
Cytuję Anderson:
Cytuję Marek:
Co jest nie tak? że na tym Ci zależy. Pierdol to po prostu. Nie możesz uzależniać swojej samooceny i nastroju od tego, czy jakaś kobieta się na Ciebie patrzy - a jeśli to robisz, to jesteś kukiełką. I może właśnie to kobiety wyczuwają...


Być może...ale każdy człowiek potrzebuje tego zainteresowania stary ,to nie jest tak ,niestety żyjemy wśród ludzi i fajnie jak ktoś się Toba interesuję w moim przypadku kobiety,a jak zacznę zlewać ? to co mi to da ? spokój ? może i spokój ale ciągle nie będzie rezultatu tylko po prostu zmieniłem nastawienie...Czy nastawienie jest kluczem do sukcesu ? Ciężko myśleć o nastawieniu kiedy od paru lat się nie ruchało i każdy kobiecy dotyk wzbudza we mnie zajebiste uczucia.



Nie, nie każdy. O tym właśnie piszę. Jeśli tego potrzebujesz, to chcesz płynącej z tego podniety - zostałeś tak Ty, ja i wszyscy inni uwarunkowani. I to nie jest fajne, nie jest cool i w porządku - to niewolnictwo i uzależnienie, a na tym nigdy nic fajnego nie zbudujesz.

Nie zlewaj, tylko pracuj nad sobą tak byś wiedział że to Ty rządzisz, Ty jesteś swoim panem a nie czyjeś spojrzenia. O tym piszę od lat.

A nie możesz iść na dziwki i spuścić z krzyża?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Anderson 2013-12-23 17:45
Cytuję Marek:
Cytuję Anderson:
Cytuję Marek:
Co jest nie tak? że na tym Ci zależy. Pierdol to po prostu. Nie możesz uzależniać swojej samooceny i nastroju od tego, czy jakaś kobieta się na Ciebie patrzy - a jeśli to robisz, to jesteś kukiełką. I może właśnie to kobiety wyczuwają...


Być może...ale każdy człowiek potrzebuje tego zainteresowania stary ,to nie jest tak ,niestety żyjemy wśród ludzi i fajnie jak ktoś się Toba interesuję w moim przypadku kobiety,a jak zacznę zlewać ? to co mi to da ? spokój ? może i spokój ale ciągle nie będzie rezultatu tylko po prostu zmieniłem nastawienie...Czy nastawienie jest kluczem do sukcesu ? Ciężko myśleć o nastawieniu kiedy od paru lat się nie ruchało i każdy kobiecy dotyk wzbudza we mnie zajebiste uczucia.



Nie, nie każdy. O tym właśnie piszę. Jeśli tego potrzebujesz, to chcesz płynącej z tego podniety - zostałeś tak Ty, ja i wszyscy inni uwarunkowani. I to nie jest fajne, nie jest cool i w porządku - to niewolnictwo i uzależnienie, a na tym nigdy nic fajnego nie zbudujesz.

Nie zlewaj, tylko pracuj nad sobą tak byś wiedział że to Ty rządzisz, Ty jesteś swoim panem a nie czyjeś spojrzenia. O tym piszę od lat.

A nie możesz iść na dziwki i spuścić z krzyża?



Mogę iść...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marek 2013-12-23 19:35
Cytuję Anderson:
Cytuję Marek:
Cytuję Anderson:
Cytuję Marek:
Co jest nie tak? że na tym Ci zależy. Pierdol to po prostu. Nie możesz uzależniać swojej samooceny i nastroju od tego, czy jakaś kobieta się na Ciebie patrzy - a jeśli to robisz, to jesteś kukiełką. I może właśnie to kobiety wyczuwają...


Być może...ale każdy człowiek potrzebuje tego zainteresowania stary ,to nie jest tak ,niestety żyjemy wśród ludzi i fajnie jak ktoś się Toba interesuję w moim przypadku kobiety,a jak zacznę zlewać ? to co mi to da ? spokój ? może i spokój ale ciągle nie będzie rezultatu tylko po prostu zmieniłem nastawienie...Czy nastawienie jest kluczem do sukcesu ? Ciężko myśleć o nastawieniu kiedy od paru lat się nie ruchało i każdy kobiecy dotyk wzbudza we mnie zajebiste uczucia.



Nie, nie każdy. O tym właśnie piszę. Jeśli tego potrzebujesz, to chcesz płynącej z tego podniety - zostałeś tak Ty, ja i wszyscy inni uwarunkowani. I to nie jest fajne, nie jest cool i w porządku - to niewolnictwo i uzależnienie, a na tym nigdy nic fajnego nie zbudujesz.

Nie zlewaj, tylko pracuj nad sobą tak byś wiedział że to Ty rządzisz, Ty jesteś swoim panem a nie czyjeś spojrzenia. O tym piszę od lat.

A nie możesz iść na dziwki i spuścić z krzyża?



Mogę iść...



To idź być wiedział, że stojący kutas to nie pragnienie miłości, a po prostu chce Ci się dymać. Żeby to mieć, nie muszą się na Ciebie patrzeć - wystarczy 150 złotych i jesteś wolny.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # Grzesiek. 2013-12-22 22:30
Cytuję Anderson:
Witajcie! ''W młodości marzyłem o pełnych zainteresowania spojrzeniach kobiet; nigdy jednak nie wbudzałem sobą podziwu, co w oczywisty sposób mnie kłuło i bolało'' Mam tak samo ,ubieram sie bardzo ladnie,modnie po mesku ,wiele kobiet powiedziało mi ze jestem przystojny z wieloma obcowałem ,a teraz nie zauważam zainteresowania swoja osoba ? to jest smutne i mnie boli bo nie wiem czemu tak się dzieje ? Czy mnie sie boją ,czy maja mnie w dupie ,mimo ze jestem facetem milo jest jak ktos sie Toba interesuję a u mnie ostatnio cisza...gdzie leży bład? co jest nie tak ?


Ja to bym powiedział że skoro jesteś przystojny, to możesz się sam do kobiet uśmiechać na ulicy, nawet do tych brzydszych. Daj im taki zwykły uśmiech, widzisz na swoim przykładzie ile to może znaczyć :) To zadziała tak, że one w 3/4 przypadków również się do Ciebie uśmiechną i wszyscy są zadowoleni. Zmiana z żerbaka uśmiechowego, na ich dawcę może coś pomóc :)

Tak mi się zdaje, nie? :P

Pozdro
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # Marek 2013-12-23 00:39
Cytuję Grzesiek.:
Cytuję Anderson:
Witajcie! ''W młodości marzyłem o pełnych zainteresowania spojrzeniach kobiet; nigdy jednak nie wbudzałem sobą podziwu, co w oczywisty sposób mnie kłuło i bolało'' Mam tak samo ,ubieram sie bardzo ladnie,modnie po mesku ,wiele kobiet powiedziało mi ze jestem przystojny z wieloma obcowałem ,a teraz nie zauważam zainteresowania swoja osoba ? to jest smutne i mnie boli bo nie wiem czemu tak się dzieje ? Czy mnie sie boją ,czy maja mnie w dupie ,mimo ze jestem facetem milo jest jak ktos sie Toba interesuję a u mnie ostatnio cisza...gdzie leży bład? co jest nie tak ?


Ja to bym powiedział że skoro jesteś przystojny, to możesz się sam do kobiet uśmiechać na ulicy, nawet do tych brzydszych. Daj im taki zwykły uśmiech, widzisz na swoim przykładzie ile to może znaczyć :) To zadziała tak, że one w 3/4 przypadków również się do Ciebie uśmiechną i wszyscy są zadowoleni. Zmiana z żerbaka uśmiechowego, na ich dawcę może coś pomóc :)

Tak mi się zdaje, nie? :P

Pozdro




Jestem sfrustrowany waszymi komentarzami. Jeśli chcecie rad odnośnie image i uśmiechów, czytajcie wielu znacznie w tym lepszych ode mnie doradców. Ja uczę najgłębszej wolności - a nie uśmiechów, podrywania itd. Ja się po prostu na tym kiepsko znam, a jeśli sporo wiem to tylko teoretycznie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Anderson 2013-12-22 10:23
Jeszcze jedno ,jak jakas kobieta spojrzy na mnie albo mijając mnie na ulicy poprawi wlosy lub patrzy sie na mnie to uważam ze patrzy sie bo moze mnie skądś zna ale nigdy nie powiem sobie ze patrzy bo jej się podobam...a tak też może przecież być.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # Manio 2013-12-23 14:29
Od razu widać, że masz słabą samoocenę, której wyznacznikiem jest kobiecy podziw.

Ja jestem "męskim brzydalem" i bałem się, że nie będę się paniom podobał. Długo czułem się niepewnie jeśli chodzi o wygląd, ale zawsze akceptowałem siebie w kategori tego kim jestem, co sobą reprezentuję jako człowiek. Zauważyłem, że moja osobowość, ma większe znaczenie, niż wygląd i to samo zacząłem doceniać u Pań. Gardzę facetami, którzy czepiają się kobiet, które są ciut bardziej mięciutkie, bo oni traktuję je przedmiotowo. Porównując do ideału taka kobieta mająca +5kg niż ideał nie nadaje się do powiększania ego...żałosne.

Wracając do meritum. Nie przeżywaj tego, czy jakaś laska się na Ciebie popatrzy, czy nie. Czasem tak jak faceci kobiety lubią się przyjrzeć typowi urody, itp. Czasem można wpaść komuś w oko. Nawet jeśli dziewczyna się na Ciebie nie patrzy, to nie znaczy, że gdybyś do niej zagadał, to by Cię potraktowała jak powietrze.

Nie czekaj, aż Ci laska sama do łóżka wejdzie, tylko zagaduj, gdy Ci jakaś wpadnie w oko. Może z grona koleżanek jest jakaś fajna?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Anderson 2013-12-23 17:15
Cytuję Manio:
Od razu widać, że masz słabą samoocenę, której wyznacznikiem jest kobiecy podziw.

Ja jestem "męskim brzydalem" i bałem się, że nie będę się paniom podobał. Długo czułem się niepewnie jeśli chodzi o wygląd, ale zawsze akceptowałem siebie w kategori tego kim jestem, co sobą reprezentuję jako człowiek. Zauważyłem, że moja osobowość, ma większe znaczenie, niż wygląd i to samo zacząłem doceniać u Pań. Gardzę facetami, którzy czepiają się kobiet, które są ciut bardziej mięciutkie, bo oni traktuję je przedmiotowo. Porównując do ideału taka kobieta mająca +5kg niż ideał nie nadaje się do powiększania ego...żałosne.

Wracając do meritum. Nie przeżywaj tego, czy jakaś laska się na Ciebie popatrzy, czy nie. Czasem tak jak faceci kobiety lubią się przyjrzeć typowi urody, itp. Czasem można wpaść komuś w oko. Nawet jeśli dziewczyna się na Ciebie nie patrzy, to nie znaczy, że gdybyś do niej zagadał, to by Cię potraktowała jak powietrze.

Nie czekaj, aż Ci laska sama do łóżka wejdzie, tylko zagaduj, gdy Ci jakaś wpadnie w oko. Może z grona koleżanek jest jakaś fajna?


Masz racje,am slaba samoocene uzależniona od kobiet i innych sytuacji w dodatku brakuje mi zajebiscie cierpliwosci...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+2 # kontras 2013-12-22 11:25
Świetny tekst
Warto przypomnieć, że Spartanie nie pozwalali na małżeństwo facetom przed 30 tką. W ogóle ich wychowanie było ciekawe i w duchu Marka- np. młodzieniec musiał sporo czasu spędzać w samotności na dzikich pustkowiach. Z kolei kobitki były mało pruderyjne - urządzali sobie razem orgie przy ucztach, nie byli też agresywni - ich sława jako świetnych "bokserów" na ogół wystarczała. Mówili mało, ale jak już powiedzieli to do rzeczy - stąd słowo "lakoniczny". Nie musieli się wysilać żeby zdobyć bogactwo - każdy miał taką samą działkę ziemi, a ich pieniądz służył tylko do wymiany i sam w sobie nie miał żadnej wartości - w odróżnieniu od monet złotych czy srebrnych wykonany był z żelaza.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # Marek 2013-12-22 14:08
Ciekawe co piszesz, muszę poczytać o Spartanach, zaciekawiłeś mnie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+3 # ana26 2013-12-22 13:41
"taka stara, ma dwadzieścia sześć lat i nie ma dzieciaków" jakbym słyszała swoją rodzinę i znajomych niestety, ale się nie daje mam w d... Co o mnie mówią nie mam zamiaru robić to, co wszyscy to moje życie i ja o nim decyduje
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marek 2013-12-22 14:11
Cytuję ana26:
"taka stara, ma dwadzieścia sześć lat i nie ma dzieciaków" jakbym słyszała swoją rodzinę i znajomych niestety, ale się nie daje mam w d... Co o mnie mówią nie mam zamiaru robić to, co wszyscy to moje życie i ja o nim decyduje



Tu nie chodzi Aniu o to żebyś się nie dawała, bo jest to postawa emocjonalna, buntownicza - masz rację, ale bunt i walka związuje Cię mocniej z ich pitoleniem, niż wszystko inne. Chodzi o zrozumienie dlaczego tak mówią, akceptację tego że mają prawo pieprzyć androny - a Ty masz prawo żyć tak jak sama chcesz.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Esej 2013-12-22 17:39
10 obietnic Tuska zniknęło ze strony www Platformy. Ale pamiętamy! 1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy. 2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki, zwiększymy emerytury i renty. 3. Wybudujemy nowoczesną sieć autostrad, dróg ekspresowych, mostów i obwodnic. 4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ. 5. Uprościmy podatki, wprowadzimy podatek liniowy z ulgą prorodzinną, zlikwidujemy 200 opłat urzędowych. 6. Przyśpieszymy budowę stadionów na Euro 2012. 7. Wycofamy wojska z Iraku. 8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będą chcieli wracać do domu i inwestować w Polsce. 9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy Internet. 10. Podejmiemy rzeczywistą walkę z korupcją. Polska zasługuje na cud gospodarczy. Donald Tusk, 19 października 2007 r WKLEJCIE TO DO INNYCH KOMENTARZY - NIECH LUDZIE WIEDZĄ!!!
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # Esej 2013-12-22 17:41
gdybym był donkiem i wiedział, ze 90% tego społeczenstwa to bezmyslne, nieokrzesane bydło postpańszczyźni ane dla którego kiełbacha i wóda na stole stanowi sens całej egzystencji...t o nakłamałbym jeszcze wiecej, zeby nie trzeba było sie dzielić stołkami z PSL :lol:
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+3 # Anderson 2013-12-22 18:00
Cytuję Esej:
gdybym był donkiem i wiedział, ze 90% tego społeczenstwa to bezmyslne, nieokrzesane bydło postpańszczyźniane dla którego kiełbacha i wóda na stole stanowi sens całej egzystencji...to nakłamałbym jeszcze wiecej, zeby nie trzeba było sie dzielić stołkami z PSL :lol:



Zapomniałeś dodać jeszcze ; Facebook,plotki ,kościół no i ostatnio modne Warsaw Shore :) Dzis zadałem pytanie katolickiej części mojej rodziny ,dlaczego na ''cudownym'' obrazie Jezusa od S.Faustyny ma On niebieskie oczy ?? przecież był Żydem ...nikt nie potrafił mi odpowiedzieć ,wogle poziom znajomości historii ale także podstawowych rzeczy u nas jest bardzo niski.Nikt nic nie zmieni,jeśli ma być lepiej proponowałbym zacząć od naszej mentalności a także od czytanie książek i uczenia się bo takim tępym bydłem łatwiej sterować...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Esej 2013-12-22 19:02
Cytuję Anderson:
Cytuję Esej:
gdybym był donkiem i wiedział, ze 90% tego społeczenstwa to bezmyslne, nieokrzesane bydło postpańszczyźniane dla którego kiełbacha i wóda na stole stanowi sens całej egzystencji...to nakłamałbym jeszcze wiecej, zeby nie trzeba było sie dzielić stołkami z PSL :lol:



Zapomniałeś dodać jeszcze ; Facebook,plotki,kościół no i ostatnio modne Warsaw Shore :) Dzis zadałem pytanie katolickiej części mojej rodziny ,dlaczego na ''cudownym'' obrazie Jezusa od S.Faustyny ma On niebieskie oczy ?? przecież był Żydem ...nikt nie potrafił mi odpowiedzieć ,wogle poziom znajomości historii ale także podstawowych rzeczy u nas jest bardzo niski.Nikt nic nie zmieni,jeśli ma być lepiej proponowałbym zacząć od naszej mentalności a także od czytanie książek i uczenia się bo takim tępym bydłem łatwiej sterować...


Anderson, masz oczywiscie racje, bo przeciez młode pokolenie bydlątek chowa się juz na nowszych wynalazkach inzynierów społecznych czyli wspomniany przez ciebie FB, Warsaw Shore...ale mentalnośc bydlęca pozostała jak nic..
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Manio 2013-12-23 14:35
Kurde ma niebieksie oczy! Faktycznie! Ciekawe co droga Faustyna brała? Autosugestią lub zwykłym zmęczeniem można wywołac niezłe stany halucynogenne.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Anderson 2013-12-23 17:15
Cytuję Manio:
Kurde ma niebieksie oczy! Faktycznie! Ciekawe co droga Faustyna brała? Autosugestią lub zwykłym zmęczeniem można wywołac niezłe stany halucynogenne.


Manio ale przecież to podobno cud i teraz mnóstwo ludzi sie modli do tego obrazu co jest kurwa grane ?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+2 # Manio 2013-12-23 14:36
http://www.youtube.com/watch?v=DQIVyodNAgk druga fatima xD
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marek 2013-12-23 19:39
Cytuję Manio:
http://www.youtube.com/watch?v=DQIVyodNAgk druga fatima xD


Ludzie rajcują się chmurkami, ponieważ nie wiedzą jakie sami mają możliwości... bardzo młoda duszyczka w akcji.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
-1 # Marek 2013-12-23 00:41
Cytuję Esej:
gdybym był donkiem i wiedział, ze 90% tego społeczenstwa to bezmyslne, nieokrzesane bydło postpańszczyźniane dla którego kiełbacha i wóda na stole stanowi sens całej egzystencji...to nakłamałbym jeszcze wiecej, zeby nie trzeba było sie dzielić stołkami z PSL :lol:



Kaczor był zły bo niski, bo brzydkie zęby, bo łapówkarzy zamykał... to teraz mają pod pośredniakiem rozpacz.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # Esej 2013-12-23 01:40
dokładnie, bo jednak co jak co to Kaczorowi nie są w stanie niczego wyciagnac ze w cos był zamieszany, bo gdyby tak było to juz dawno by to upublicznili, no ale dla głupiego polactwa liczy sie to, ze w europie sie smieja...juz na pewno, przecietny bezrobotny Hiszpan nie ma czego robic tylko fascynowac sie tym, ze w PL rzadzili jednojajowi bliźniacy.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
-1 # Marek 2013-12-23 19:40
Cytuję Esej:
dokładnie, bo jednak co jak co to Kaczorowi nie są w stanie niczego wyciagnac ze w cos był zamieszany, bo gdyby tak było to juz dawno by to upublicznili, no ale dla głupiego polactwa liczy sie to, ze w europie sie smieja...juz na pewno, przecietny bezrobotny Hiszpan nie ma czego robic tylko fascynowac sie tym, ze w PL rzadzili jednojajowi bliźniacy.



Racja, nawet podobno eskimosi się śmieli z kaczora, wstyd mi było patrzeć jak ludzie się na takie brednie dawali nabierać.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Anonimowy 2013-12-22 20:33
Cytuję Esej:
10 obietnic Tuska zniknęło ze strony www Platformy. Ale pamiętamy! 1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy. 2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki, zwiększymy emerytury i renty. 3. Wybudujemy nowoczesną sieć autostrad, dróg ekspresowych, mostów i obwodnic. 4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ. 5. Uprościmy podatki, wprowadzimy podatek liniowy z ulgą prorodzinną, zlikwidujemy 200 opłat urzędowych. 6. Przyśpieszymy budowę stadionów na Euro 2012. 7. Wycofamy wojska z Iraku. 8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będą chcieli wracać do domu i inwestować w Polsce. 9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy Internet. 10. Podejmiemy rzeczywistą walkę z korupcją. Polska zasługuje na cud gospodarczy. Donald Tusk, 19 października 2007 r WKLEJCIE TO DO INNYCH KOMENTARZY - NIECH LUDZIE WIEDZĄ!!!

Z pustego i Salomon nie nalje.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Esej 2013-12-23 01:41
pytanie czy rzeczywiscie puste. A jesli tak, to po co kłamać ze pełne?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Anonimowy 2013-12-23 10:50
Cytuję Esej:
pytanie czy rzeczywiscie puste. A jesli tak, to po co kłamać ze pełne?

Dobre :D Żeby inni nie skłamali ;-)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Anonimowy 2013-12-23 11:09
Doszedłem do przekonania, że dwa czynniki zrujnują nasz świat. Środek wymienny w postaci umożliwiającej gromadzenie go w nadmiarze, przechowywania w długim okresie czasu, manipulacji jego wartością, oraz wynikająca z takiej sytuacji ludzka słabość czyli chciwość. Gdyby wyeliminować dotychczasowe cechy środka wymiany dóbr czyli gromadzenia go w monstrualnych rozmiarach można by mówić o zaczątkach zdrowienia planety Ziemia. Ale to już inna cywilizacja.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marek 2013-12-23 19:42
Cytuję Anonimowy:
Doszedłem do przekonania, że dwa czynniki zrujnują nasz świat. Środek wymienny w postaci umożliwiającej gromadzenie go w nadmiarze, przechowywania w długim okresie czasu, manipulacji jego wartością, oraz wynikająca z takiej sytuacji ludzka słabość czyli chciwość. Gdyby wyeliminować dotychczasowe cechy środka wymiany dóbr czyli gromadzenia go w monstrualnych rozmiarach można by mówić o zaczątkach zdrowienia planety Ziemia. Ale to już inna cywilizacja.


Nasz świat rujnują idee - spójrz na wojny, kto w nich walczy? przecież to podobni ludzie, ale w głowie zainstalowany inny wirus przekonań. A nad swiatem fałszywych idei i bogów cwaniacy, pasący się na naszym cierpieniu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marek 2013-12-23 19:41
Cytuję Esej:
pytanie czy rzeczywiscie puste. A jesli tak, to po co kłamać ze pełne?



Polska to kolonia, ale nadal są miliony ludzi pracujących, ziemie, lasy, rzeki itd. Puści nie jesteśmy na pewno - mamy także węgiel. W zasadzie bylibyśmy samowystarczaln i.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Anderson 2013-12-22 19:36
To jest wszystko nie tak jak być powinno! Czasami mnie wszystko wkurwia bo wydaje mi się im jestem lepszy im bardziej pomagam tym bardziej dostaje po dupie...Dlaczeg o dzieje się tak że w UK kraju gdzie nikt praktycznie nie chodzi do kościoła ludzie są mili,uprzejmi i zawsze pomocni ? a w tym naszym katolandzie jest na odwrót ? Ale zostawmy kwestie religii i kościoła ,zbliżają się święta trzeba się cieszyć hehehe chodź sam nie wiem z czego :) Wydaje mi się że wszędzie widać kłamstwo! Czasami chciałbym zejść z tego świata ,nikt nie docenia Twoich starań czy to w pracy czy w życiu codziennym ,to boli ,bardzo boli ale cóż tu począć ''Esej'' ? żyjemy dalej ! W styczniu wracam na wyspy !
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Jajacek 2013-12-22 20:18
Cytat:
Dlaczego dzieje się tak że w UK kraju gdzie nikt praktycznie nie chodzi do kościoła ludzie są mili,uprzejmi i zawsze pomocni ? a w tym naszym katolandzie jest na odwrót ?
Podobne wrażenie miałem mieszkając i pracując w Czechach, najbardziej zateizowanym kraju na świecie. Wszyscy mili, uprzejmi, pomocni. Załatwianie spraw w urzędzie to poezja. Nie musiałem nawet specjalnie prosić. Często sami proponowali mi pomoc. Mimo taniego piwa brak meneli na ulicach i blokersów. Wybudowane za komuny obiekty sportowe - stadion i kryte lodowisko funkcjonują bez problemów finansowych w średniej wielkości mieście. U nas zaraz by sprywatyzowali lub sprzedali za bezcen deweloperowi na działki budowlane.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # Anderson 2013-12-22 20:38
Cytuję Jajacek:
Cytat:
Dlaczego dzieje się tak że w UK kraju gdzie nikt praktycznie nie chodzi do kościoła ludzie są mili,uprzejmi i zawsze pomocni ? a w tym naszym katolandzie jest na odwrót ?


Podobne wrażenie miałem mieszkając i pracując w Czechach, najbardziej zateizowanym kraju na świecie. Wszyscy mili, uprzejmi, pomocni. Załatwianie spraw w urzędzie to poezja. Nie musiałem nawet specjalnie prosić. Często sami proponowali mi pomoc. Mimo taniego piwa brak meneli na ulicach i blokersów. Wybudowane za komuny obiekty sportowe - stadion i kryte lodowisko funkcjonują bez problemów finansowych w średniej wielkości mieście. U nas zaraz by sprywatyzowali lub sprzedali za bezcen deweloperowi na działki budowlane.
Wielu z nas uważa że głównym elementem który spowodował takie podejście i mentalność u nas była komuna ...ale przecież w Czechach też była ,to także są Słowianie tacy jak my ,kurwa czemu tak się dzieje ? Mój kumpel tez pracował w Czechach w Skodzie i ma identyczną opinie jak Ty.Podobno my Polacy potrafimy sie zjednoczyć jak są problemy ale na codzien jesteśmy dla siebie jak wilcy ,zauważyłem w UK .Przecież jesteśmy bardzo odważnym narodem ,inteligentnym (patrz.grafen) poradzimy sobie w każdej sytuacji ,przecież Panowie nie ukrywajmy ale jakbyśmy trzymali sie co najmniej tak jak żydzi bylibyśmy potęgą...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # kontras 2013-12-22 21:30
Wielu ludzi się nad tym zastanawiało - według mnie najbliższe prawdy jest chyba nasze wewnętrzne zakłamanie, nasze mity o sobie samych, którym ulegamy - żyjemy w fikcji i dlatego jesteśmy słabi, czujemy, że coś z nami nie tak, dlatego z taką pokorą słuchamy obcych i małpujemy to co nam podsuwają, zamiast samodzielnie wybierać. Anglicy może i są mili w Anglii, ale trzeba pamiętać, że ich bogactwo bierze się z potwornego wyzysku w koloniach - tam bywali niemili, natomiast siebie traktują trochę jak Żydzi czyli jako wspólnotę wybraną, Polacy jako biali nie wydają się im najgorsi w porównaniu do Azjatów czy Afrykanów, ale myliłby się kto wziąłby pozory za rzeczywistość - gdyby Polacy chcieli tam odgrywać rolę nie tylko pracowitych roboli to by zobaczyli, że Angole uważają ich za rasę nieco gorszą. Natomiast Czesi to poezja - też ich uwielbiam, choć są genetycznie mocno pomieszani z nielubianymi w Polsce Niemcami.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Esej 2013-12-23 00:59
Myślę, ze to spuścizna kilkuwiekowego podziału społecznego- z jednej strony magnateria i szlachta, które miały pełnie władzy nawet zycia i smierci, a zdrugiej strony chłopstwo pańszczyzniane pozbawione prawa decydowania o swoim losie. Znamienne są przeciez wydarzenia rabacji galicyjskiej oraz powstania styczniowego, gdzie chłopi mordowali rannych powstanców. Kolejny problem to powszechny alkoholizm oraz wyjątkowa faktyczna pozycja kobiet w tym kraju od zarania dziejów,do tego spuścizna podziałów stanowych, czyli kult własności ziemskiej, a z nia wiazało sie, ze szlachcic wyzyskiwał fornala na potęgę, a fornal kradł szlacheckie itd. itd. i przeciez to mamy dzisiaj, kolejna rzecz to potworna wrecz zawiść- góra kradnie ile moze, ale pazerne doły raz, ze nienawidza jej za to, dwa ze kradną w miare swoich mozliwosci, bo skoro góra moze to dlaczego doły nie mogą. Nie lekceważłbym równiez roli kobiet z natury rzeczy małostkowych, kłotliwych, swarliwych, pazernych wyłacznie na własne dobro, nie myślacych w kategoriach abstrakcyjnych, a taką jest własnie pojecie interesu narodowego. Wielokrotnie cytowałem tutaj słowa dwóch wielkich twórców potegi Niemiec: bismarcka oraz fryderyka wielkiego, którzy wprost twierdzili, ze polską rządzą kobiety, podczas gdy ich mezczyzni leżą nawaleni pod stołami. Jesli do tego dołozymy jeszcze religijne wychowanie, które współczesnym polkom jak i ich matkom i babkom kazało trzymać dupy na klucz i sie krygować (zagranica hamulce puszczaja bo nie ma sasiadów) to trudno sie dziwic, ze przecietny polski mezczyzna, zeby dostać sie do dupy polskiej kobiety musiał chodzic na jej pasku i wykonywac wszelkie polecenia, zgodne z interesem kobiety, niekoniecznie dobre dla interesu państwa. I tak to nam idzie, od samiutkiego dołu, samej kołyski, spójrzcie na ojców, dziadków, spójrzcie ze tutaj matki i babki mają pełnie władzy w wiekszosci wypadków.Spójrz ice ze chłopy leja sie pijani pod dyskotekami, ale kobiet sie...boją..
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+2 # Esej 2013-12-23 01:14
nie trudno chyba zauwazyc, ze kultury słowianskie to kultury rolnicze, z natury rzeczy nieagresywne. Nie ma chyba żadnego panstwa słowianskiego, gdzie mezczyzni rzeczywiscie rządzą w ramach patriarchatu, moze troche regiony bałkanskie typu Serbia, ale to przeciez wynik kilkuwiekowej okupacji tureckiej, z muzułmanskimi peirwiastkami skrajnego patriarchatu. Na zachodzie, w ziwazku z kulturą bardzo agresywną, germanska rola kobiety była ograniczona znacząco, to dlatego najwieksze sukcesy w zdobywaniu swiata maja panstwa o rodowodzie germanskim: Wielka Brytania (1/4 kuli ziemskiej), Niemcy( 2 wojny) oraz...USA pochodzace przeciez od niemieckich i angielskich osadników. Dopiero od niedawna, gdy CI CO ZAWSZE uznali, ze rozwalić społeczenstwa zachodnie mogą poprzez przyznaiu istotom z natury swarliwycm, kłótliwym niehonorowym "równi praw", nastepuje upadek tych panstw. U nas i w panstwach słowianskich rola kobiety jest decydująca, wpływ na wychowanie mezczyzn wrecz potworny, sądy rodzinne w rekach kobiet. Oczywiscie ze czytajace to panie trzesą sie z oburzenia, albo usmiechaja pogardliwie, ale do nich tego co piszę nie adresuję, wiec sobie mogą darować. Apogeum przewagi kobiet to okres 40+ kiedy kobiece zycie chyli sie juz ku nieuchronnemu upadkowi, dzieci odchowane, dupa pomarszczona, brak zainteresowan.. .widac to doskonale we wszelkich urzedach panstwowych, gdzie stare purchawy dzielą i rządzą. Dlaczego w polsce nie mozna zlikwidować 1,5 mln miejsc pracy w administacji panstwowej i zredykowac do wystarczajacych 100 tys? Bo to oznacza utrate roboty przez prawie 1 mln kobiet! Który facet w PL ma portki, zeby te syczace głownie po 40 rumpy wywalic z powrotem do garów? I co to oznacza gdy taka purchawa jeczy w domu nie po 15, ale od 8 rano? No własnie.Kobiety maja duzy wpływ na to co sie dzieje. Mozna posiłkowac sie zdobywcą Europy, oswieconym Napoleonem, który wprost powiedział,ze tam gdzie kobiety maja wpływ na rzadzenie, tam dzieje się źle. To widac
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Esej 2013-12-23 01:26
Kobiety w Polsce podjudzaja mezczyzn do walki o dobro prywatne i jednoczesnie usprawiedliwiaj a kazde skurwysynstwo,k tóry taki nieszczesny rysiek zrobi bo to dla dobra rodziny, ze kradnie. Dlatego ten kraj aż płonie od zawisci. Marek o tym czesto pisze: zobacz jaki sasiad ma samochód, dom, zona sasiada jakie futra, bizuterie itd. itd. to jest własnie wpływ Matki Polki, który kształtuje ten kraj od zapewne Mieszka I jak nie dalej :D poważnie. To przeciez takze Churchill powiedział, ze Polakom brakuje instynktu politycznego. To co, to w kraju mamy idiotów i takiego pecha ze akurat Polska, została nimi obdarowana a inne panstwa nie? Własnie to ten czynnik kultury, ze zamiast zmysłu politycznego, jest szarpanie jak najwiecej dla siebie.
Powiem wam tyle, nie wierze w jakiekolwiek zmiany w tym pierdolniku, o ile nie nastąpi zmiana mentalnosci. To bedzie tylko takie ciągłe szarpanie sie od utraty niepodległosci, potem walka o niepodległosc, potem ona bedzie, znowu bedzie darcie sukna panstwowego, znowu utrata niepodległosci i tak w koło Macieju...dla mnie to jest już męczące przyznam sie szczerze i mam tego dosyć, bo głowny czynnik rozpierdalajacy te panstwo to własnie mentalnośc. No była II RP, no i co to było za panstwo, dawna szlachta, ci co zawsze, kapitał żarły i urzadzały bankiety, chłopstwo dalej harowało, a w ostatecznym rozrachunku wysatrczyły 2 niewielkie pierdniecia sąsiadów i tak naprawde panstwo polskie przestało istniec około 8 wrzesnia 1939 roku, czyli po 8 dniach upadła ta II RP kiedy stało sie jasno, ze zorganizowany opór, jak to jest w nowoczesnych wojskach nie istniał juz, tylko wyizolowane bohaterstwo gdzieś w jakichs dziurach.

PS. Anderson, a ty zjechałeś teraz do Polski tylko na święta czy planowałeś na dłuzej?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Anderson 2013-12-23 08:10
Cytuję Esej:
Kobiety w Polsce podjudzaja mezczyzn do walki o dobro prywatne i jednoczesnie usprawiedliwiaja kazde skurwysynstwo,który taki nieszczesny rysiek zrobi bo to dla dobra rodziny, ze kradnie. Dlatego ten kraj aż płonie od zawisci. Marek o tym czesto pisze: zobacz jaki sasiad ma samochód, dom, zona sasiada jakie futra, bizuterie itd. itd. to jest własnie wpływ Matki Polki, który kształtuje ten kraj od zapewne Mieszka I jak nie dalej :D poważnie. To przeciez takze Churchill powiedział, ze Polakom brakuje instynktu politycznego. To co, to w kraju mamy idiotów i takiego pecha ze akurat Polska, została nimi obdarowana a inne panstwa nie? Własnie to ten czynnik kultury, ze zamiast zmysłu politycznego, jest szarpanie jak najwiecej dla siebie.
Powiem wam tyle, nie wierze w jakiekolwiek zmiany w tym pierdolniku, o ile nie nastąpi zmiana mentalnosci. To bedzie tylko takie ciągłe szarpanie sie od utraty niepodległosci, potem walka o niepodległosc, potem ona bedzie, znowu bedzie darcie sukna panstwowego, znowu utrata niepodległosci i tak w koło Macieju...dla mnie to jest już męczące przyznam sie szczerze i mam tego dosyć, bo głowny czynnik rozpierdalajacy te panstwo to własnie mentalnośc. No była II RP, no i co to było za panstwo, dawna szlachta, ci co zawsze, kapitał żarły i urzadzały bankiety, chłopstwo dalej harowało, a w ostatecznym rozrachunku wysatrczyły 2 niewielkie pierdniecia sąsiadów i tak naprawde panstwo polskie przestało istniec około 8 wrzesnia 1939 roku, czyli po 8 dniach upadła ta II RP kiedy stało sie jasno, ze zorganizowany opór, jak to jest w nowoczesnych wojskach nie istniał juz, tylko wyizolowane bohaterstwo gdzieś w jakichs dziurach.

PS. Anderson, a ty zjechałeś teraz do Polski tylko na święta czy planowałeś na dłuzej?



Ja zjechałem do 3 stycznia,poznie j wracam :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+3 # Anderson 2013-12-23 08:17
Słyszałem że Czeszki są bardzo zabawne i ogólnie bardziej miłe niż Polki,nie wiem czym to sie ma ale nasze kobiti nie są zbyt miłe i uprzejme a dla siebie wręcz
PS. Anderson, a ty zjechałeś teraz do Polski tylko na święta czy planowałeś na dłuzej?


Niestety kobiety to istoty emocjonalne,rob ią tak myślą inaczej i tak to wygląda,nie wiem czemu ale coraz częściej obserwuje frustracje pań ,może dlatego że nam facetom żyje się coraz gorzej a przecież sąsiad ma nowy samochód także Henio zapierdala na kilka etatów żeby zarobić na żonę ,nie wiem jak wy ale często obserwuję że prostytucja to najtańsza forma...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Esej 2013-12-23 11:29
Byłem w Czechach jakis czas temu, ale w Pradze wiec w tych tłumach turystów spotkanie i chwila prywatnej rozmowy z Czeszką z Pragi...nie dało rady zbytnio, natomiast spotkałem 2 Rosjanki: jedna blondynka, druga brunetka, porzadne cyce, miniówki, szpilki...przed e mna atakowali je lovelasi z Hiszpanii, ale zostali zlani ciepłym moczem przez te rosyjskie panienki. Podszedłem ja, cos najpierw po angielsku, potem one po angielsku do siebie po rosyjsku, ja zagadałem wtedy do nich po rosyjsku i gadalismy...z 1,5 godziny, przeplatajac angielski z rosyjskim :lol: widok zlanych carlosów był bezcenny :lol:
Z Czeszkami to wieczorem jakies małolatki sie przybłąkały zwłaszcza jedna na mnie patrzyła na mnie mocno, a mi sprawiało przyjemność konwersowanie z nimi, duzo sie smialismy bo skupiłem sie na słowach czeskich słowach smiesznych dla nas, a one na polskich, smiesznych dla nich :lol: Czechów poznałem w Anglii, bardzo w porzadku jak robiłem z nimi, podwozili samochodem, zaprosili do siebie, akurat starszy Czech, zona Węgierka, Czech mówił po polsku i to był naprawde w porzadku facet, byłem swiadkiem małzenskiej kłótni miedzy nimi po czesku...powiem jedno, ze jakbym miał Czeszke jako zone, to nie mógłbym sie z nia kłócic, bo ciagle smiałbym sie z tego co ona mówi :D Nie wykluczam, ze Czeszki spoza stolicy mogą być fajne, mnie troche jednak tam zawiodła uroda, spodziewałem sie wiekszego szału.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Esej 2013-12-23 11:47
natomiast efektu pierdolnięcia młotkiem w głowe doznałem zaraz po przekroczeniu granicy z Ukrainą, juz widok pierwszej Ukrainki, celniczki, blondynki z cudownie zaokrągloną pupcią sprawił, ze wskoczyłbym na nią bez wahania gdyby tylko była taka mozliwosc :lol: a później to juz delektowanie sie widok tych kobiet...masakr a jakosciowo znacznie lepiej niz w Polsce, grube to tam tylko babcie i to tez nie wszystkie, a reszta to moze twarzyczki w zaleznosci od upodoban, ale ciała naprawde świetne.
Troche dziegciu do beczki z miodem: tam panuje prosta zasada- ja jestem piękna a ty za to mi płacisz (jak to mąż wszedzie- ale ona spełnia swoje powinnosci małżenskie i nie pierdoli głupot jak sfeminizowana Polka, co to ją głowa boli gdy nie ma futra lepszego od sąsiadki). Takze układ małżenski jest prosty i bez zbędnego pierdolenia. Tylko, ze oczywscie w przypadku rozwodu to wycisnie tyle ile tylko sie da, oczywscie majac pomoc 40letnich rozwódek z orłem na miseczkach A.
Podobno najbardziej kobiece i skromne są Białorusinki, pozbawione ukrainskiej żądzy bogactwa i rosyjskich zapędów carskich. Takze głupotą jest zrażanie do siebie Łukaszenki, bo zamknie granice i taki bedzie finał :D
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Esej 2013-12-23 11:52
aha no i jesli Ukrainki to zdecydowanie te z Ukrainy środkowej i wschodniej pozbawione banderowskiego szowinizmu. Lepiej jechac do teściów pod Kijów niż pod Łuck :-)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marek 2013-12-23 19:44
Cytuję Esej:
aha no i jesli Ukrainki to zdecydowanie te z Ukrainy środkowej i wschodniej pozbawione banderowskiego szowinizmu. Lepiej jechac do teściów pod Kijów niż pod Łuck :-)


Jeśli mam być szczery, to poznałem kilka Ukrainek jak pracowały u mojej znajomej... ploty, złodziejstwo, raz nawet chyba zagrożenie życia jej gniewem... oczywiście niezwykła wręcz pobożność. No ale znam tylko parę tych Pań, więc szkoda na ich podstawie oceniać całość.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # kontras 2013-12-23 13:57
Jest jeszcze teoria tak zwany dependyzm (A. G. Frank), że świat jest jednym wielkim systemem gospodarczym i nam już od 16 wieku przypadła rola peryferii - czyli dostarczyciela nieprzetworzony ch produktów rolnych, wytwarzanych przy użyciu rodzimych niewolników. Podobnie jest np. w Ameryce Południowej i podobna jest tam struktura społeczna, podobna łatwa do manipulacji psychika. Pytanie dlaczego nasi chłopi tak słabo się buntowali, tylko wiali na Ukrainę lub za ocean? Ta rzeź galicyjska czy przypadki w Powstaniu Styczniowym to w gruncie rzeczy pikuś w porównaniu do tego co działo się we Francji czy Niemczech.Dlacz ego nie było tu solidnych wojen domowych, także religijnych, w wyniku których powstało nowoczesne mieszczaństwo, świetne rzemiosło, potem przemysł? Co jest pierwsze? Na pewno trzeba pracować nad jednym i drugim - o Polsce jako kraju rządzonym przez baby pisał świetne Dmowski, na początek żądajmy choćby parytetu w szkołach i sądach. Inna sprawa to katolicyzm - wybitnie babski, maryjny, wpasowany w babską histeryczno obłudną psychikę, te wrzeszczące babony typu Środa jeszcze parę wieków temu paliłyby takich jak Marek na stosie.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Esej 2013-12-23 14:36
Cytuję kontras:
Jest jeszcze teoria tak zwany dependyzm (A. G. Frank), że świat jest jednym wielkim systemem gospodarczym i nam już od 16 wieku przypadła rola peryferii - czyli dostarczyciela nieprzetworzonych produktów rolnych, wytwarzanych przy użyciu rodzimych niewolników. Podobnie jest np. w Ameryce Południowej i podobna jest tam struktura społeczna, podobna łatwa do manipulacji psychika. Pytanie dlaczego nasi chłopi tak słabo się buntowali, tylko wiali na Ukrainę lub za ocean? Ta rzeź galicyjska czy przypadki w Powstaniu Styczniowym to w gruncie rzeczy pikuś w porównaniu do tego co działo się we Francji czy Niemczech.Dlaczego nie było tu solidnych wojen domowych, także religijnych, w wyniku których powstało nowoczesne mieszczaństwo, świetne rzemiosło, potem przemysł? Co jest pierwsze? Na pewno trzeba pracować nad jednym i drugim - o Polsce jako kraju rządzonym przez baby pisał świetne Dmowski, na początek żądajmy choćby parytetu w szkołach i sądach. Inna sprawa to katolicyzm - wybitnie babski, maryjny, wpasowany w babską histeryczno obłudną psychikę, te wrzeszczące babony typu Środa jeszcze parę wieków temu paliłyby takich jak Marek na stosie.


Zgadzam sie z tobą kontras. Co do przemysłu- to Dmowski takze pisał, kto zajął miejsce rodowitych polskich kupców i kto w pewnym momencie zmonopolizował handel w PL, spójrzmy na potege krajów zachodnich, tam rodzime kupiectwo staneło twardo na nogi po wygnaniu takich i owakich. Potem wszedł protestantyzm, przeciez sam Luter w kwestii handlowej wypowiadał sie bardzo agresywnie wskazujac co blokuje rozwój mieszczanstwa, Kalwin juz wogole stawiał na potęgę mieszczanstwa. My zaś nie wycisnęlismy tego wrzoda na dupie, który przylazł z zachodu i do rozbiorów, a potem i po odzyskaniu niepodległosci w 1918 roku nie stworzylismy podwalin pod rodzimy przemysł i mieszczanstwo,b o bylismy zablokowani ICH monopolem. Wzieli tez wolne zawody- lekarz, prawnik, przemysłowiec..
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # Esej 2013-12-23 14:44
spórzmy na isitotne blokady naszego rozwoju:
-edukacja- pamięciówka, 3xZ nie dostosowanie do potrzeb rynku pracy- olbrzymia przewaga kobiet, tragedia jesli chodzi o innowacyjność- kobiety całkowicie niezdolne do tego.
-administracja- czytałem na onecie ze Majchrowski w Krakowie powiedział, ze 70% pracowników w jego urzedzie to kobiety- administracja lezy i kwiczy- tony niepotrzebnej, nieczytanej makulatury, kolejne stołki, bariery- przewaga kobiet
-wymiar sprawiedliwosci - 70% sędziny- wyroki z dupy wzięte, zator, długie czekanie na sprawa, inflacja prawa, uzasadnienie kopiuj-wklej,ab solutna agresja i samowola sędzin, bezkarnośc, pomiatanie podatnikami w sądzie, którzy utrzymuja ich dupy w ciepełku za 6k miesiecznie
-słuzba zdrowia- wiekszosc lekarki- zator niesamowity, pieniadze spierdalajace chuj wie gdzie- w tym roku 60 mld władowane w słuzbe zdrowia- brak efektów.

A teraz spójrzmy na branze gdzie dominuja absolutnie mezczyzni- czyli informatyka, technologie- nasi znani na swiecie i w europie, wygrywaja konkursy, wiele niewykorzystany ch patentów, bo zamiast dawac pieniadze na innowacyjnosc, trzeba utrzymywac purchawy w urzedach i sądach, cenia nas w inofrmatyce i Rosjanie i Chinczycy, poszukiwani polscy programisci. I to jest ta niewykorzystana szansa...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Adam89 2014-01-01 21:39
Coś takiego miałem na myśli, bo przeżyłem studia prawnicze, gdzie większość to kobiety (ale nie wśród ekipy naukowej uczelni).
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # Anderson 2013-12-23 08:18
Esej zgadzam sie z Toba ale sam wiesz że cała pieczę nad wszystkim trzyma inna rasa ,ta semicka...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Esej 2013-12-23 11:33
Cytuję Anderson:
Esej zgadzam sie z Toba ale sam wiesz że cała pieczę nad wszystkim trzyma inna rasa ,ta semicka...


Anderson co racja to racja, ale uważam, ze oni po prostu wykorzystują podłość polactwa, stwarzaja oczywiscie warunki do drenazu polskiego bogactwa- ziemi, kapitału, siły roboczej...ale jest przeciez wiele znacznie biedniejszych panstw, których obywatele jednak ze soba trzymaja bardzo mocno. Uważam, ze choc ten czynnik jest bardzo istotny, to duzym spłyceniem jest sprowadzenie poslkiej mentalnosci wyłącznie do tego czynnika
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marek 2013-12-23 19:46
Cytuję Esej:
Cytuję Anderson:
Esej zgadzam sie z Toba ale sam wiesz że cała pieczę nad wszystkim trzyma inna rasa ,ta semicka...


Anderson co racja to racja, ale uważam, ze oni po prostu wykorzystują podłość polactwa, stwarzaja oczywiscie warunki do drenazu polskiego bogactwa- ziemi, kapitału, siły roboczej...ale jest przeciez wiele znacznie biedniejszych panstw, których obywatele jednak ze soba trzymaja bardzo mocno. Uważam, ze choc ten czynnik jest bardzo istotny, to duzym spłyceniem jest sprowadzenie poslkiej mentalnosci wyłącznie do tego czynnika


Są sprytniejsi od nas - milion razy lepiej zorganizowani - ich idea jest potwornie skuteczna www.ecoego.pl/index.php/component/content/article/38/1130-wspoczuj-ydom tutaj to opisałem.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Anderson 2013-12-23 15:50
Wiesz co Esej zgadzam sie z Toba chodz nie do konca ,my slowianie własnie jesteśmy agresywni z natury patrz: Polacy a takze Rosjanie czy Serbowie ,praktycznie każda większa wojna zaczynała sie od słowian badz tez słowianie brali w niej udział...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Jajacek 2013-12-23 10:18
Ja również właśnie w Skodzie pracowałem, tylko dla zewnętrznej firmy, w biurze projektowym. Nieraz chodziłem po zakładzie i to, co mnie zaskoczyło, to automaty z piwem na hali produkcyjnej. W Polsce przy takim automacie stała by już kolejka najebanych roboli, a tu nigdy nie zauważyłem kolejki, nawet trzeźwych pracowników. Inna sprawa to kierownicy niższego szczebla. Oni chleli wódę od rana (stara gwardia rodem z komuny).
Co ciekawe każdy kumaty miał tam perspektywy awansu. Był tam wicedyrektor ds. utrzymania ruchu (młody chłopak świeżo po studiach), który zaczynał po polibudzie pracę w Skodovce jako brygadzista. Pojawił się wakat na stanowisko dyrektora, niemieccy właściciele (niestety zakład sprzedany szwabom), namierzyli chłopaka, że kumaty i po wydziale mechanicznym i dostał awans. Tak po prostu, bez żadnych koneksji. Co ciekawe chłopak nigdy się nie wywyższał. Kilka razy mnie podwoził na terenie fabryki służbowym autem. Żeby nie sytuacja w polskiej firmie, w której pracowałem, która mnie załamała psychicznie, nigdy bym nie wrócił do Polski.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Anderson 2013-12-22 22:32
Dokładnie ,potężny wyzysk przez 200 lat 1/4 świata robi swoje,ustawieni są już na kilkanaście pokoleń ale na dzień dzisiejszy nie widzę przyszłości w PL dlatego tam zostaje z tą świadomością że mimo iż są dla mnie mili to mogą sobie myśleć huj wie co.Nie wrócę do Polski narazie ,tam jest mi łatwiej z tego co pamiętam autor felietonów Marek też był w Uk ale nie wiem jak On sobie tamte czasy wspomina :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marek 2013-12-23 00:44
Cytuję Anderson:
Dokładnie ,potężny wyzysk przez 200 lat 1/4 świata robi swoje,ustawieni są już na kilkanaście pokoleń ale na dzień dzisiejszy nie widzę przyszłości w PL dlatego tam zostaje z tą świadomością że mimo iż są dla mnie mili to mogą sobie myśleć huj wie co.Nie wrócę do Polski narazie ,tam jest mi łatwiej z tego co pamiętam autor felietonów Marek też był w Uk ale nie wiem jak On sobie tamte czasy wspomina :)



Różnie wspominam. Byłem na nielegalu, raz mnie cyganie chcieli zarżnąć w piwnicy Mcdonalda gdzie robiłem młotem pneumatycznym, raz czarnoskóra Ukrainka (!) wparowała z drzwiami w nocy po kasę do mnie - ale warunki finansowe po prostu rewelacja. Najgorsza robota, i starczało na wszystko plus oszczędności, nie wierzyłem że tak można, po prostu inny świat.

To chyba wtedy zacząłem tracić wiarę w Korwina, którego byłem fanem.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Esej 2013-12-23 01:43
Cytuję Marek:
Cytuję Anderson:
Dokładnie ,potężny wyzysk przez 200 lat 1/4 świata robi swoje,ustawieni są już na kilkanaście pokoleń ale na dzień dzisiejszy nie widzę przyszłości w PL dlatego tam zostaje z tą świadomością że mimo iż są dla mnie mili to mogą sobie myśleć huj wie co.Nie wrócę do Polski narazie ,tam jest mi łatwiej z tego co pamiętam autor felietonów Marek też był w Uk ale nie wiem jak On sobie tamte czasy wspomina :)



Różnie wspominam. Byłem na nielegalu, raz mnie cyganie chcieli zarżnąć w piwnicy Mcdonalda gdzie robiłem młotem pneumatycznym, raz czarnoskóra Ukrainka (!) wparowała z drzwiami w nocy po kasę do mnie - ale warunki finansowe po prostu rewelacja. Najgorsza robota, i starczało na wszystko plus oszczędności, nie wierzyłem że tak można, po prostu inny świat.

To chyba wtedy zacząłem tracić wiarę w Korwina, którego byłem fanem.


Ja wiarę w myckowe teorie straciłem juz jakis czas temu, a przekonało mnie to, gdy podjąłem jakis czas temu prace. Powiem tylko tyle: jak polski prywaciarz czego nie musi, to tego nie zrobi. Proste
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marek 2013-12-23 19:50
Wtedy mnie tylko szarpnęło, ale dopiero gdy po pracy zostałem się jak wrak bez zdrowia, zaczęła się bieganina i szarpanina z lekarzami - wtedy już zrozumiałem o co biega z Korwinem.

Teraz z każdym rokiem widzę coraz więcej w tej układance. Tak prosto - żeby przekonać ludzi do dziadowskiej pensji, trzeba by miliardów dolarów, agencji PR, dziennikarzy, polityków, ekonomistów, a tu jeden sprytny żyd zbiera dwieście tysięcy szabli, które działają w necie. Poobsiadali wszystko, i uwalają każdego kto chce godnego życia. To jest właśnie żydowski sposób na głupie masy gojów :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Esej 2013-12-23 01:58
Cytuję Anderson:
Dokładnie ,potężny wyzysk przez 200 lat 1/4 świata robi swoje,ustawieni są już na kilkanaście pokoleń ale na dzień dzisiejszy nie widzę przyszłości w PL dlatego tam zostaje z tą świadomością że mimo iż są dla mnie mili to mogą sobie myśleć huj wie co.Nie wrócę do Polski narazie ,tam jest mi łatwiej z tego co pamiętam autor felietonów Marek też był w Uk ale nie wiem jak On sobie tamte czasy wspomina :)


Anderson, a ile Ci brakuje do wziecia brytyjskiego obywatelstwa, z którym miałbyś cały swiat otwarty dla siebie? Jesli niewiele, to ja na twoim miejscu nie zastanawiałbym sie tylko brał je. Ja dzisiaj żałuje ze w 2008 roku po maturze nie wypłynąłem na stałe do UK jako przystanku, język, do tego jakiś zawód i później dalej bym chciała emigrować z tych wysp, najchetniej do miejsca gdzie polactwa nie ma,albo jest wsladowych ilosciach, bo widok smiejacych sie pakoli czy kolorowych wiadomo z kogo nie jest zbyt miły, mówiac delikatnie.
Zreszta dzisiaj mimo, ze pracuje w PL i powiedzmy ze jakies tam perspektywy posiadam w dalszym czasie, to nieustannie myślę, o tym ze chciałbym sie z tego gówna kiedys wyrwać, a juz przynajmniej emeryture (oczywscie nie zusowską) wydawać gdzie indziej najlepiej na innym kontynencie :lol: z dala od tego burdelu, 40letnich purchaw w urzędach i spierdolonej mentalnosci. Zycie tutaj, wsród tych ludzi jest naprawde kurewsko męczące i to kazdego dnia czy w urzedzie czy w sklepie czy nawet w czworaku, czasami najchetniej to łaziłbym z kijem bejsbolowym i za kazde cos niemiłego napierdalał bez ostrzezenia po głowie- to jedyny sposób zeby te bydło trzymac w ryzach, niestety... :lol:
No dobra, a jakieś pozytywy zycia w PL? :lol: na pewno przyroda, dobry klimat, zapach polskich lasów, promienie słonca w porannej rosie, gwiazdziste niebo, moze mimo wszystko taki staropolski klimat dworków, sadów, żniwa i zapach zboża- takie wspomnienia z dziecinstwa są bardzo fajne i wiążą z ta ziemią.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Anderson 2013-12-23 08:12
Obywatelstwo dosaje sie po 6 latach legalnego pobytu ,ja pracuje dopiero pół roku ;)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Esej 2013-12-23 11:35
a ja myslałem, ze Ty juz jakis czas tam siedzisz i niewiele Ci brakuje do wziecia ichniejszego paszportu.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Anderson 2013-12-23 15:42
Cytuję Esej:
a ja myslałem, ze Ty juz jakis czas tam siedzisz i niewiele Ci brakuje do wziecia ichniejszego paszportu.


Nieee,teraz jade w styczniu takze luzik ,posiedze tam troche i wroce do Polski...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # kontras 2013-12-22 23:16
Chyba Cię rozumiem, jakbym był w Twoim wieku też bym wyjechał, chociaż...
Jak za młodu "walczyłem z komuną" to pojawiło się jedno z niewielu haseł z jajami - "emigruj albo strzelaj", pomimo zmian jest ciągle aktualne, jakkolwiek by strzelania nie rozumieć.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Pawel z Niemiec 2013-12-23 00:09
apropo Czech, toni-Robercie, zapodaj proszę jeszcze raz, tak z okazji slowianskiego swieta Godów czyli jutro 24 grudnia, adres strony czeskich swingersów :) trzeba się jakoś bratać z siostrami słowiankami :D
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # Rysiek! 2013-12-23 14:09
Wszędzie jest tak samo ;-) Bukowski wam to mówi ;-)

"tutaj, w Stanach Zjednoczonych (zwłaszcza tutaj), seks wydęto do rozmiarów przekraczającyc h daleko jego najprostsze znaczenie. kobieta o seksownych kształtach automatycznie używa swego ciała jako broni w walce o postęp pod względem MATERIALNYM. i nie mówię o kurwie z burdelu; mówię o waszych matkach, siostrach, żonach i córkach. przeciętny amerykański mężczyzna jest dupolizem (wstrętne określenie, przyznaję), który sam jeszcze doprowadza tę sytuację do skraju absurdu. tylko że ów Amerykanin jest wyprany z mózgu nie tylko dzięki formalistycznej edukacji i swym ograniczonym na umyśle rodzicom, ale i dzięki takiemu amerykańskiemu monstrum, jakim jest Reklama - na długo nim skończył 12 lat. gdy więc osiągnie odpowiedni wiek, jest ugotowany na miękko, a jego kobieta też nie jest w ciemię bita i wysyła go na żebry, by zdobył te zakichane $ $ $. to właśnie dlatego profesjonalna kurwa, taka z ręcznikiem pod materacem, jest tak znienawidzona przez niezawodne, lecz nie mniej profesjonalne cipy (na szczęście nadal istnieje PARĘ porządnych kobiet - prawie wspomnienie po rodzaju kobiecym; chwalić Pana!) oraz przez prawo: jawnie profesjonalna kurwa stanowi poważne zagrożenie dla całego amerykańskiego społeczeństwa - w tym sensie, że po prostu dewaluuje wartość piczy.
tak, tak, seks przecenia się ponad wszelkie wyobrażenia. przypatrzcie się czasem w waszych gazetach (bo czegoś takiego nie znajdziecie w „Open City”, chyba że dla żartu) zdjęciom kandydatek do jakiegoś konkursu piękności, pozujących fotografowi w kostiumach kąpielowych. spójrzcie na te nogi, na te smukłe sylwetki, na te piersi - niektóre są rzeczywiście magiczne. i te dziewczęta o tym wiedzą. ale wiedzą też, że chodzi również o cenę, za jaką można się sprzedać."

zapiski starego świntucha, s. 191-192
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # inaczej 2013-12-23 16:58
"znam tylko kurwy, byle prostytutki,
wariatki. widuje mężczyzn z cichymi,
delikatnymi kobietami – widuje ich w supermarketach
widzę, jak idą razem ulica
widzę ich w mieszkaniach: spokojni
ludzie, żyjący ze sobą. wiem, ze ich spokój
nie jest bezustanny, ale jest to
spokój, często cale godziny i dni spokoju.
znam tylko narkomanki, alkoholiczki,
kurwy, byle prostytutki, wariatki.
kiedy jedna odchodzi
przychodzi następna
gorsza od poprzedniczki.
widuje tylu mężczyzn z cichymi czystymi dziewczynami w
kraciastych sukniach z bawełny
z dziewczętami, których twarze nie są jak pysk rosomaka
albo drapieżnej bestii.
„nie przyprowadzajci e mi tutaj żadnej dziwki – mowie
nowym przyjaciołom – bo zaraz się w niej zakocham”.
„ty nie możesz znieść porządnej kobiety, Bukowski”.
potrzebuje porządnej kobiety.
bardziej niż maszyny do pisania, bardziej
niż swojego samochodu, bardziej niż
Mozarta; potrzebuje porządnej kobiety tak strasznie, ze
czuje ją w powietrzu, wyczuwam ją
opuszkami palców, widzę chodniki zrobione po to
by chodziły po nich jej stopy,
idzę poduszki dla jej głowy,
czuje swój niecierpliwy śmiech,
widzę, jak głaszcze kota,
widzę jak śpi,
widzę jej pantofle na podłodze.
wiem, ze istnieje
ale gdzież jest na tej ziemi na której znajdują mnie tylko kurwy?"
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Rysiek! 2013-12-23 18:04
No właśnie...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # inaczej 2013-12-23 18:20
Bukowski obracał się wśród dziwek i alkoholu,prakty cznie nie znał innego świata.Poczytaj jego wiersze,właściw ie wszystkie są autobiografią.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
-1 # Rysiek! 2013-12-23 21:31
Bukowski przede wszystkim znał życie i nie opierdalał się w przekazie. Za to go cenię :-)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marek 2013-12-23 19:50
Genialne Ryszardzie...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # toni 2013-12-23 14:03
Cytat:
apropo Czech, toni-Robercie, zapodaj proszę jeszcze raz, tak z okazji slowianskiego swieta Godów czyli jutro 24 grudnia, adres strony czeskich swingersów :)
Jeszcze raz ?
Przecież nigdy nie zapodawałem adresu strony czeskich swingersów.

A rzeczywiście warto o niech wspomnieć bo to fantastyczne produkcje, ludzie naturalni, radośni, nieskrępowani, otwarci.
Po prostu coś fantastycznego, fenomenalnego, fascynującego :lol:
Niemieccy swingersi są przy czeskich kompletnie niestrawni, to różnica jak Niebo a ziemia.

Pisałem natomiast o dodane.pl, kilka kliknięć i znalazłem dysk niejakiego fafika gdzie było trochę czeskich filmów, i to do paru folderów tego dysku dałem linki.
Ale czy to duża ilość pobrań czy kapuś jakiś na samczym sprawiły że dysk fafika został zablokowany hasłem dostępu.

A oficjalne czeskie strony to choćby:

www.czechav.com/
rs.com/" rel="external nofollow" target="_blank">www.czechmegaswinge rs.com/
www.czechhomeorgy.com/

Materiały z czechmegaswinge rs.com (swingersakce.c z) są dostępne na licznych mirrorach (serwisach hostingowych) do których dostęp dają opcje darmowego ale wolnego pobierania ( z małymi wyjątkami jak Mega.co.nz) lub płatne konta premium.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # toni 2013-12-23 14:03
O wiele lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z serwisu pośredniczącego , który daje dostęp do opcji premium wielu serwisów hostingowych bo za niewielka kasę masz dostęp do dziesiątków serwisów.
Polecam nopremium.pl
Puki co ściąganie filmów bez udostępniania jest legalne, bo tu niczego nie udostępniasz w odróżnieniu od P2P, które nie dość że może być nielegalne (przy udostępnianiu plików objętych prawami autorskimi), mogą cie ścigać prawnicy korporacji, "stróże prawa" mogą zrobić twoim kosztem pokazówkę (dla złotej blachy - łapówki od lobbystów organizacji praw autorskich) to jeszcze nieraz tygodniami ściąga się malutki plik.
W opcji legalnej można ściągać (zależy od serwisu) nawet i z prędkością 70 Mb/s (tandetny plik .avi ściągniesz w kilka sekund) a P2P-owcy potrafią ściągać go całymi dniami nie patrząc na ryzyko prawne oraz zużycie prądu i sprzętu.
Masz już dostęp do kont premium serwisów, potrzebujesz jeszcze linki do nich. A od tego są warezy. Tu wszystko zmienia się jak w kalejdoskopie, nic stabilnego, pliki są a za chwilę ich nie ma, więc trzeba trochę poszukać.
Można skutecznie szukać przez google a można choćby przez dedykowaną wyszukiwarkę filestube:

www.filestube.to/query.html?q=czechmegaswingers&select=All

Na dodane.pl też jest okienko wyszukiwania lokalnych plików i tam tez sporo filmów można znaleźć.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # kontras 2013-12-23 19:26
A czy oni się badają przed takim wspólnym spotkaniem, to mnie trochę niepokoi?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # toni 2013-12-24 00:46
Swingowanie to nie to samo co orgia.
Tu przeważnie pary kochają się przy innych parach, czasami dochodzi do seksu w większych grupach, na zasadzie zaufanych, sprawdzonych znajomych. Zawsze podstawą musi być odpowiedzialnoś ć, jednokrotne badanie przed nic nie daje bo choroby mogą być w stadium utajonym, by mieć dużą pewność badania muszą być robione wielokrotnie przez dłuższy czas.
Podstawa to właściwie dobrane towarzystwo, jeśli dana grupa bawi się inaczej to bardzo ryzykują, jest to krańcowo nieodpowiedzial ne.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # toni 2013-12-24 01:10
W dawnych czasach, przed epoką niewolnictwa, przed epoką władców, podbojów, wypraw łupieżczych jak konkwista i wyprawy krzyżowe, nie było problemu chorób wenerycznych a lokalne wspólnoty łączył promiskuityzm seksualny. Dokładnie tak jak w populacji szympansów karłowatych bonobos.
Jak widzimy zawołanie pokój i miłość nie było wynalazkiem hippisów.
Prawdziwe pandemie zabójczych chorób wenerycznych w średniowiecznej Europie spowodowane zostały "turystyką" do Ameryki i przywleczeniem stamtąd chorób łagodnych dla tamtejszych tubylców a zabójczych dla europejczyków. Z kolei Indianie masowo chorowali i umierali na choroby przywleczone z Europy.
Takie były prapoczątki globalnej turystyki i każdy człek myślący ma do takich wojaży stosunek ambiwalentny.
Coś co w jakiejś enklawie jest nieszkodliwym katarkiem dla lokalnej społeczności może stać się dla reszty ludzkości biologiczną bronią masowego rażenia.
Jaka pustkę trzeba mieć w sobie by bez końca ganiać po świecie za czymś czego tam nie ma ?
To cecha chciwców - nie mogę wszystkiego zawłaszczyć, nie mogę wszystko pożreć, to przynajmniej się na wszystko nawgapiam.
I to zachłystywanie się swoją "pasją", tyle że ta "pasja" to cecha chciwych kreatur.
Nienawidzę turystyki.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # toni 2013-12-23 14:26
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # toni 2013-12-23 14:26
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Esej 2013-12-23 14:50
Cytuję toni:


najlepsza ta w dolnym prawym rogu, co facet robi jej patelnie :D pewnie jakis kamikadze, ja bym sie jej na brzuch porzygał chyba :lol: super ciałko blondi po lewej stronie obok tej rudej no i z tyłu absolutnie fajnie sie prezentuje brunetka w tym niebieskim ręczniku. Jednak nie dla mnie taka rozpusta, jestem bardziej konserwatywny :-)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Esej 2013-12-23 14:53
ta blondi po lewej stronie obok rudej ma to co mnie najbardziej rajcuje u kobiety...takie "pełne" biodra 8) idealnie, zeby je mocno chwycic w łapy
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # Marek 2013-12-23 19:52
Popatrzeć fajnie, ale nie chciał bym w tym brać udziału. Wąchać cuzą spermę, aromaty z podpiździa, czyjeś pierdzenie po chipsach i alkoholu, kwaśny pot...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # toni 2013-12-24 00:47
Nie wszyscy są aktywni, wielu tylko patrzy, ja też bym chętnie popatrzył :P
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
+1 # Pawel z Niemiec 2013-12-23 14:34
chciałem tylko adres strony :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Sylwia 2013-12-23 14:56
Cytuję Pawel z Niemiec:
chciałem tylko adres strony :)

hahahaha kolega toni był bardzo szczodry :D :D :D
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # ester 2013-12-23 16:31
...no niezły stół.Tak się spędza tradycyjną Wigilię w Zabrzu?
:D
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marek 2013-12-23 19:52
Cytuję ester:
...no niezły stół.Tak się spędza tradycyjną Wigilię w Zabrzu?
:D


Szwedzki stół :)
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # toni 2013-12-24 00:48
Raczej nie, to nie zmienia faktu że pierwsze grupy swingerskie w Polsce powstały w środowisku górniczym na Śląsku.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Rysiek! 2013-12-23 21:41
Świetny kawał :-)

Gość w podeszłym wieku wstaje z łóżka, podchodzi do lustra i patrzy. Wielki zwisający brzuch, całe pomarszczone ciało, zwisające policzki, łysina, zmarszczki. Patrzy na łózko, a tam kobieta idealna o cudownym jędrnym ciele i 3 razy młodsza. Gość się odwraca patrzy znów w lustro i mówi sam do siebie - jak można aż tak kochać pieniądze??????
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # toni 2013-12-24 00:45
Swingowanie to nie to samo co orgia.
Tu przeważnie pary kochają się przy innych parach, czasami dochodzi do seksu w większych grupach, na zasadzie zaufanych, sprawdzonych znajomych. Zawsze podstawą musi być odpowiedzialnoś ć, jednokrotne badanie przed nic nie daje bo choroby mogą być w stadium utajonym, by mieć dużą pewność badania muszą być robione wielokrotnie przez dłuższy czas.
Podstawa to właściwie dobrane towarzystwo, jeśli dana grupa bawi się inaczej to bardzo ryzykują, jest to krańcowo nieodpowiedzial ne.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marta 2014-01-29 14:44
Czemu używacie słowa "kochać się"? przecież to chodzi o uprawianie seksu, a to jednak co innego.
Dobrze jest to odróżniać.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # BestAndre 2018-11-02 17:31
I have noticed you don't monetize your page, don't
waste your traffic, you can earn additional cash every month.
You can use the best adsense alternative for any type of website (they approve all websites), for more
info simply search in gooogle: boorfe's tips monetize your website
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # BestSelena 2018-11-23 11:11
I see you don't monetize your site, don't waste your traffic,
you can earn additional bucks every month.
You can use the best adsense alternative for any type of
website (they approve all websites), for more details simply search in gooogle: boorfe's tips monetize your website
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Najnowsze komentarze
asd