Najnowsze felietony

poniedziałek, 28 październik 2013 13:30

Alle_Rabaty Ale kłopoty!

Napisał 
Szanowni Państwo. Dziś chciałbym szerszemu ogółowi przedstawić niezwykłą firmę, z której usług miałem przyjemność skorzystać. Mianowicie dokonałem zakupu na allegro tablicy suchościeralnej, która była mi potrzebna do zapowiadanych video - coachingów. Jakaż była moja radość, gdy otwierałem cieniutkie pudełko ją skrywające; jak wszystko w życiu, także i ta rozkosz nie trwała długo. Tablica (czyli inaczej flipchart) ma regulowaną wysokość, przesuwa się trójnóg po szynach wzdłuż tablicy. Jedna z szyn miała niewielkie wgięcie - które całkowicie uniemożliwiało rozłożenie tablicy. Czyli jest tablica, ale o wysokości metra - nie można jej rozwinąć; kółeczko nie chce przejść po zdeformowanej szynie.

Serce szybciej zabiło

Zalała mnie krew, ale szybko odpłynęła gdy spojrzałem na stronę hadlowca na allegro Alle_rabaty. Pisał on (na dole strony) cytuję: Dlaczego warto kupić u nas? Bo jest bezpiecznie! miła obsługa, fachowe doradztwo i bezpieczne zakupy. (W razie problemów uzyskasz fachowe wsparcie techniczne oraz serwis).

O mój Boże! ulżyło mi. Jak znam życie, każą mi wezwać znowu kuriera (nie ja odbierałem przesyłkę) zrobią protokół szkody i wyślą kogoś po uszkodzoną tablicę - by dać mi nową, po czym zajmą się sami dochodzeniem ewentualnych roszczeń od kuriera. Logiczne prawda? zamawiam dobry, nowy sprzęt, więc jako rzetelna i uczciwa firma (sami tak piszą) zrobią wszystko by mi pójść na rękę - miłą obsługą zrekompensować stracony czas, koszty (dzwonienie do siódemki, zwlekanie z pracą, nerwy).

Nieszczęśliwa siódemka

Żeby Państwa nie zanudzać, przejdę do najciekawszego. Firma ta uznała że uszkodzona tablica to wina kuriera z siódemki (prawdopodobnie to prawda) więc wysłali mi dokumenty potrzebne do starania się o odszkodowanie od ich firmy. Co to oznacza? ano to że muszę gdzieś iść, by wydrukować te dokumenty ze swojego meila. Ale to nie koniec - trzeba zrobić kopie listu przewozowego, dowodu kupna, fakturę - a także zdjęcie tablicy które trzeba znowu wydrukować, napisać reklamację czyli co się stało, czego oczekuję od firmy itd. Trzeba wypełniać papierzyska, kopiować, skanować, podpisywać, pisać oświadczenia, dzwonić do siódemki by się wszystkiego dowiedzieć (miła obsługa).

Później muszę z własnych pieniędzy wysyłać list polecony, a na wynik reklamacji w firmie kurierskiej czekać do trzydziestu dni. Gdy napisałem prosząc o wymianę tablic, spotkało mnie milczenie. Nie odpisują na meile, sprawa jest dla nich zamknięta. Nie mam tablicy, nie mam pieniędzy, muszę się użerać i załatwiać reklamacje z firmą kurierską. I wydaje mi się, że porządna firma nigdy by tak nie zrobiła. By mieć pewność co do mych przeczuć, spytałem konsultantów z siódemki - tak osobiście, mili ludzie tam na infolinii pracują - powiedzieli mi wprost, że to rzadkość. Żadna dobra firma tak nie robi, bo to zwyczajne cwaniactwo i robienie klienta w konia. Zapłacił - do widzenia, już się nie znamy.


Polak mądry po szkodzie


Zajrzałem do negatywów "rzetelnej i uczciwej" firmy" Alle_Rabaty KLIK, szkoda że nie wcześniej... :


- TABLICA jest uszkodzona


- Tablica dotarła poniszczona i używana.Obsługa-szczyt bezczelności-udają zaskoczenie po czym unikają kontaktu.Wszystkim co czytają ten komentarz-proponuję zakupy u konkurencji-bez negatywów, bez strachu o $.Potraktowali tak mnie,mogą i Ciebie.Odradzam


- Przysłali mi uszkodzoną tablicę , po 2 miesiącach starania się o wymianę na nową i wykorzystaniu wszystkich możliwych opcji, z przykrością wystawiam negatywa. Nie chcieli nawet wnieść reklamacji do firmy kurierskiej.


- Stanowczo odradzam zakupy u tego Allegrowicza- po odesłaniu uszkodzonego towaru i kilkakrotnym wezwaniu do odesłania należności nie wykazuje chęci zwrotu pieniędzy , nie odpowiada na maile


- W nieuszkodzonej przesyłce była uszkodzona tablica (zgięta i podprostowana). Sprz. nie przyjął reklamacji (zgodnie z prawem musi). Ignoruje maile, telefony, nie podjął sporu. Kurier odrzucił reklamacje - żle oznakowana przesyłka. NIEUCZCIWOŚĆ TOTALNA



- sprzedający chamski, obsługa klienta żenująca, rzucanie słuchawką w trakcie rozmowy i nieodbieranie telefonu to norma w tej firmie, tablica dotarła cała ale wcale nie jest taka jak opisywano - atrament trudno scieralny, zostaje na powloce, ŻENADA


- Niestety wystawiam komentarz NEGATYWNY. Po pierwsze tablica która dotarła jest uszkodzona i w tej chwili bezużyteczna (wyrwane nity i uszkodzona szyna do wieszania papieru). Sprzedający zwala swoją winę na kurierów i nie ma ochoty współpracować.


- UNIKAJCIE ICH! Od niespełna dwóch miesięcy walczę o wysłanie nieuszkodzonej tablicy - bez skutku. Od miesiąca w ogóle nie odpowiadają na maile, mimo tego, że od razu wysłałem im protokół reklamacji od kuriera. Odebrali odszkodowanie i wypięli się.




Ojej, jaka szatańska wręcz ulga! nie tylko ze mną tak postąpili... a myślałem że jestem wyjątkiem. Jak zwykle się pośpieszyłem, naiwnie uwierzyłem że zapewnienia o profesjonaliźmie są prawdą. Sprawa jest prosta. Kolega złota rączka uruchomił tę tablicę. Przesuwa się z trudem, trzeba do tego dwóch ludzi. Wygląda fatalnie - ale działa. Firma kurierska z tego co wiem odrzuci reklamację, ponieważ przesyłka była źle zapakowana. Karton i cieniuteńki styropian, na kartonie znak kieliszka czyli szkło. Poczekam do czasu aż dostanę od nich odpowiedź, i odpowiednio zareaguję. Jeśli ja się naciąłem, chciałbym byś Ty tego nie doświadczył. Zapamiętajmy więc wszyscy tę firmę tak, by nie robić u niej zakupów, a jej właściciela zachęcić do przestrzegania uczciwości i szanowania zwykłych ludzi. Panie Bronisławie, nosi Pan imię naszego wielkiego, podziwianego przez cały naród prezydenta! to zobowiązuje!


------------------------


importmania.pl
Firma: Tiscali Bronisław Saktura
ul. Przemysłowa 4c/109
75-216 Koszalin

tel. 889 953 307
email: sklepmania.pl


Zapraszamy do sklepu internetowego
www.importmania.pl - omijamy pośredników!  (ha ha ha, dopisek mój, Marek)
Sprzedający Alle_Rabaty



Czytany 11917 razy Ostatnio zmieniany poniedziałek, 28 kwiecień 2014 20:38
Marek

Zbyt piękny by płacić...

Komentarze   

 
0 # Edek 2013-10-28 19:15
Zgłaszałeś to do allegro?zdrowo przyciął w huja prywaciarz.heh ciekawe czy zaproponuje Ci jakąś rekompensatkę :D
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # brat 2013-10-28 19:35
Myślę, że będzie ciąg dalszy i oby gość się opamiętał i przeprosił ale znając życie będzie raczej kontratak. Robienie z siebie ofiary, oskarżenia i pójdzie w zaparte...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marek 2013-10-28 23:41
Cytuję brat:
Myślę, że będzie ciąg dalszy i oby gość się opamiętał i przeprosił ale znając życie będzie raczej kontratak. Robienie z siebie ofiary, oskarżenia i pójdzie w zaparte...


Będzie agresja, groźby i straszenie sądem, policją i wpierdolem w mrocznym zaułku. Nie pierwszy zresztą już raz...
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marek 2013-10-28 23:40
Cytuję Edek:
Zgłaszałeś to do allegro?zdrowo przyciął w huja prywaciarz.heh ciekawe czy zaproponuje Ci jakąś rekompensatkę :D


Nie, bo przecież facet prawa oficjalnie nie złamał. Wykazał się tylko niezwykłym wręcz chamstwem. Warto więc by inni wiedzieli, że tekst o miłej obsłudze to kłamstwo.

Nic nie chcę od tych ludzi, bo oszukiwali też innych - spójrz na negatywa którego wystawił im "Finanse" i zobacz jak się na nim zemścili robiąc mu negatywy. Ile więc ludzi widząc to, nie dało im negatywa?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Jajacek 2013-10-28 19:54
W sumie się nie dziwię Tobie, że skorzystałeś z ich oferty. Faktycznie 99% pozytywnych komentarzy mnie też zazwyczaj przekonuje. Najgorsze jest to, że przy całkowitej liczbie 2087 komentarzy Twój jeden negatywny oleją.
Ten sprzedawca nie ma za grosz honoru.

Znam inny przypadek. Kolega zamówił na allegro stół do jadalni (za zaliczeniem pocztowym). Po miesiącu oczekiwania kolega do niego zadzwonił i spytał co się dzieje z jego zamówieniem. Okazało się, że facet zapomniał o transakcji. Jak on przepraszał kumpla - tak bardzo zależało mu na dobrej opinii w sieci. W efekcie mój kolega miał stół za darmo.
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Marek 2013-10-28 23:43
Nie dałem im negatywa, bo mi go w odwecie też dadzą. Po co w sumie, ta reklama jest znacznie lepsza, lepsiejsza niż tysiąc negatywów :) wpisz sobie nick sprzedawcy w google... kto wie, może uratuję jakichś ludzi przed oszustwem?
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 
 
0 # Andżelika - 2015-03-11 04:46
Nie często spotyka się tak ciekawe artykuły, gratulacje
Odpowiedz | Odpowiedz z cytatem | Cytować
 

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Najnowsze komentarze
asd